zou graag gent hebben op een bord zo als dit
http://img62.imageshack.us/img62/5016/knipselrp.jpg
maar weet niet goed hoe
ik heb de dds file gemaakt maar geen mat file en tobj en pmd pmg
om dat ik niet weet hoe kan iemand helpe heb zmodeler
kan iemand mij helpen met een weg bewijzering een blauw bord
Re: kan iemand mij helpen met een weg bewijzering een blauw
Wil je bv brussel als Gent hebben? Dan staat het verkeerd en moet het naar het topic "Skinnen" of wat bedoel je precies?
ik bedoel dat ik de naam gent wil zien op de blauwe borden op de hooft wegen autostraden zo als bv sla na 400 meter af voor brussel ik kan geen txt in zmodeler doen voor dan een pmg pmc en tobj en mat file te maken zo dat ik die zie staan kan jij mij helpe ??rick728 schreef:Wil je bv brussel als Gent hebben? Dan staat het verkeerd en moet het naar het topic "Skinnen" of wat bedoel je precies?
owzo, ja dan moet je met Map editor werken als je en extra bord wil plaatsen. Pak en bord maakt er en dds file van skint et exporteert het vanaf zmod naar map editor d8t ik ik kan zelf niet mappe maar ik ben dat aan het probere
ken jij iets van ets 2 kleuren van het interieur ??rick728 schreef:owzo, ja dan moet je met Map editor werken als je en extra bord wil plaatsen. Pak en bord maakt er en dds file van skint et exporteert het vanaf zmod naar map editor d8t ik ik kan zelf niet mappe maar ik ben dat aan het probere
ik ben der aan bezig maar die werken alleen in 6x4 wielen en niet 4x2 ik werk aan een volvo maar al mijn skins werken in een volvo_fh16 globetraveller xl en in de andere volvo s werken ze maar de helft

-
- Lid
@Iceman: Wat heb je aangepast en wat werkt/werkt niet?
ik heb bijna alles aangepast van mijn volvo truck interieur maar alles werk als ik met een volvo_fh16 globetraveller xl rij maar als ik met een volvo sleeper rij dan gaan mijn zij deur paneel truch in standaard kleur en het boven deel ook en bed kan je helpen ??Kobus Post schreef:@Iceman: Wat heb je aangepast en wat werkt/werkt niet?
of bedoel je van deiceman schreef:ik heb bijna alles aangepast van mijn volvo truck interieur maar alles werk als ik met een volvo_fh16 globetraveller xl rij maar als ik met een volvo sleeper rij dan gaan mijn zij deur paneel truch in standaard kleur en het boven deel ook en bed kan je helpen ??Kobus Post schreef:@Iceman: Wat heb je aangepast en wat werkt/werkt niet?
weg bewijzering een blauw
-
- Lid
Bedoel je het zijdeurpaneel van binnen of vanbuiten?
Als je de spiegels ook geskint hebt, die verschillen per cabine en die moet je dus ook per cabine skinnen
Als je de spiegels ook geskint hebt, die verschillen per cabine en die moet je dus ook per cabine skinnen
de zijdeurpaneel van binnen die veranderen als ik met een Valiant F 16H Sleeper rij en als ik met een Valiant F 16H Globetraveller XL rij sta alls trug goed ??? raar heKobus Post schreef:Bedoel je het zijdeurpaneel van binnen of vanbuiten?