hee mense, ik ben hier nieuw, anders had ik het zelf wel gemaakt maar dat kan ik nog niet
ik wil graag een pack, voor 1.3 waarin alle trailers en trucks zijn vervangen.
ik heb persoonlijk nogal moeite met spul maken daarom vraag ik het maar.
gwoon iemand die alles vervangen heeft even zijn mod folder rarren en uploaden, ben ik helemaal blij!
(moet wel werken op 1.3, ik wil naar GB kunnen)
Super truck pack
Re: Super truck pack
je moet het zelf uploaden onder andere,
de trucks en trailers staan dan 2 keer op de site en,
dat is niet goed.
en ten 2de je moet ook permissie vragen aan de makers/modders van de trucks.
de trucks en trailers staan dan 2 keer op de site en,
dat is niet goed.
en ten 2de je moet ook permissie vragen aan de makers/modders van de trucks.
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
oh, dat wist ik allemaal niet....
dan wil ik graag vragen aan iedereen die een truck/traile/map/mod wat dan ook post er even bij wil zetten of hij in de nieuwe patches is getest/werkt!
dat maakt het makkelijker zodat ik niet alles hoef te downloaden en erna weer uit te gooien!
dan wil ik graag vragen aan iedereen die een truck/traile/map/mod wat dan ook post er even bij wil zetten of hij in de nieuwe patches is getest/werkt!
dat maakt het makkelijker zodat ik niet alles hoef te downloaden en erna weer uit te gooien!
ik zou wel een trailer voor je kunnen skinnen en als je wilt ook een logo van een bedrijf(die je op de loods ziet) zeg het maar als je mijn hulp wilt
ps ik skin alleen trailers en logo's van bedrijven en heb versie 1.2 en gebruik paint
ps ik skin alleen trailers en logo's van bedrijven en heb versie 1.2 en gebruik paint
he pro f wil je mij ook helpen lukt niet met trailer dat wiel wil niet bij mij skin http://img690.imageshack.us/img690/3894/for04g.jpg
Peggy, dit topic gaat niet over jouw probleem.
Het is onbeschoft om bij iemand anders in zijn topic jouw vraag te plaatsen.
Het is onbeschoft om bij iemand anders in zijn topic jouw vraag te plaatsen.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
oke ik hebt hem ook al hezegt dat hij hier niet moet zeten maar wel bij de trailers
Ik heb zelf ook een trailer pack geskint dus als je hem wil hebben stuur dan ff een pbtje;)
Barre gaste-Roekoekoeclub