beste forum lezers!
aller eerst beste wensen alvast voor 2013!
ik heb een vraag/idee.
zou het mogelijk zijn om een mod te maken die rook uit de uitlaat laat komen?
dit zou mij wel vet lijken!
wat jullie??
maar zou het ook mogelijk zijn?
mod idee!!!
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Re: mod idee!!!
Dit is volgens mij ook al eerder gevraagd.
Moet je even zoeken, maar ik ben regelmatig/altijd online en als ik alles goed heb gelezen en gezien is dit eerder gevraagd.
Jij ook de beste wensen voor 2013 !
Moet je even zoeken, maar ik ben regelmatig/altijd online en als ik alles goed heb gelezen en gezien is dit eerder gevraagd.
Jij ook de beste wensen voor 2013 !
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Ik weet niet of je de laatste tijd nog wel eens buiten komt, maar rook uit de uitlaat is al een tijdje 'not done', de fabrikanten doen er alles aan om dat te voorkomen.zou het mogelijk zijn om een mod te maken die rook uit de uitlaat laat komen?

- stefboy897
- Lid
ik denk niet dat hij de standaard uitlaatpijpen bedoelt XDHenkS1953 schreef:Ik weet niet of je de laatste tijd nog wel eens buiten komt, maar rook uit de uitlaat is al een tijdje 'not done', de fabrikanten doen er alles aan om dat te voorkomen.zou het mogelijk zijn om een mod te maken die rook uit de uitlaat laat komen?
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
-
- Lid
Bij oude streamline's zie je dat wel. Maar of je nou een pijp van Weeda of Patrick VErhoeven erop hebt. het zal niet zwart van de rook zijn. net zoals standaard uitlaten. wat nog wel kan is swinters witte rook van de kou dat komt door de adblue
in GTS had je de smoke mod.
is vast te vinden via google
misschien als je zoekt op dit : Mod - Fumaça no Cano de Escape By Kral
maar ik weet het niet zeker ik heb GTs er niet meer op staan dus ik kan het niet even controleren.
misschien is die aan te passen.
is vast te vinden via google
misschien als je zoekt op dit : Mod - Fumaça no Cano de Escape By Kral
maar ik weet het niet zeker ik heb GTs er niet meer op staan dus ik kan het niet even controleren.
misschien is die aan te passen.
-
- Lid
Het idee is best leuk lekker roken met de truck 

@jztrucking: de oude Daf van me pa (Zie Avatar) die had dat ook. laatst moesten we containers raggen, met collega van men pa, die reed toen op oude wagen van men pa, omdat die van hem APK keuring moest hebben. nou die wagen heeft het ook nog niet verleerd hoor, dat roken. hoor dat mannetje in de auto naast hem met het raampie open nog roepen tijdens het oprekeen van de Daf: ''kuch'' ''kuch''. haha, wat een pluimpies, mooi man.
Maar zou inderdaad wel leuk idee zijn.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

in ieder geval genoeg reacties!
dat er tegenwoordig hogere emissie eisen zijn snap ik, maak het zelf dagelijks mee, werk namelijk bij een DAF dealer en ook bij ons staat schone lucht hoog in het vaandel!
een witte rook zou ook al leuk zijn, ik zal eens even gaan zoeken of ik er iets van kan vinden ben ik nog niet egt mee bezig geweest.
in ieder geval bedankt voor de reacties!!
dat er tegenwoordig hogere emissie eisen zijn snap ik, maak het zelf dagelijks mee, werk namelijk bij een DAF dealer en ook bij ons staat schone lucht hoog in het vaandel!
een witte rook zou ook al leuk zijn, ik zal eens even gaan zoeken of ik er iets van kan vinden ben ik nog niet egt mee bezig geweest.
in ieder geval bedankt voor de reacties!!
Moest je bij een oude DAF tijdens het optrekken de motorrem (sorry, uitlaatremtruckboy6 schreef:@jztrucking: de oude Daf van me pa (Zie Avatar) die had dat ook. laatst moesten we containers raggen, met collega van men pa, die reed toen op oude wagen van men pa, omdat die van hem APK keuring moest hebben. nou die wagen heeft het ook nog niet verleerd hoor, dat roken. hoor dat mannetje in de auto naast hem met het raampie open nog roepen tijdens het oprekeen van de Daf: ''kuch'' ''kuch''. haha, wat een pluimpies, mooi man.

Er komt trouwens ook lekkere dikke witte rook uit als je turbo kapot is.