Hallo,
Ik ben op zoek naar een geld MOD.
Bij mijn vorige profiel was is bij level 10 (2 chauffeurs in dienst) maar op een of andere manier deed het profiel het niet meer.
Ik moest een nieuw profiel maken (Probleem lag bij de wintermod V1) ik heb geen zin om weer alle leningen etc. af te lossen
Ik heb de 'superreich' mod al geprobeerd maar die wil niet, ook heb ik cheat engine 6.2 geprobeerd alleen die wil ook niet.
Volgens mij had JZtrucking ook een manier bedacht om extra geld te krijgen, ook die heb ik reeds geprobeerd.
Weet iemand misschien een mod voor extra geld €1.000.000 (1miljoen) is genoeg
Alvast bedankt
Geld MOD
Re: Geld MOD
google => ets2moneymod.... klaar is kees
Heb ik al geprobeerd...LRT schreef:google => ets2moneymod.... klaar is kees
Je vind dan alleen maar cheat engine etc.
Ik heb een MOD nodig
Dan doe je toch met cheat engine dat is toch niet zo moeilijk?
dat IS een mod.. je krijgt enorm betaald voor een ritje en alle prijzen (behalve nieuwe wagens) worden spotgoedkoop. heb die zelf gebruikt tot aan mijn crash door een slecht skin pack...
Cheat engine is me gelukt !, en inderdaad het is niet moeilijk.rick728 schreef:Dan doe je toch met cheat engine dat is toch niet zo moeilijk?
Het is me gelukt !!LRT schreef:dat IS een mod.. je krijgt enorm betaald voor een ritje en alle prijzen (behalve nieuwe wagens) worden spotgoedkoop. heb die zelf gebruikt tot aan mijn crash door een slecht skin pack...
Toch bedankt voor de moeite.
Slotje?