fout in Mat Files
fout in Mat Files
hey allemaal, zou iemand mij kunnen helpen. altijd als ik een wagen heb gemaakt met Zmodeller, en tart het spel, dan staat alles door elkaar (Mat Files) zou iemand mij kunnen uitleggen/helpen hoe ik dit kan oplossen of voorkomen???? ik hoor het wel van iemand.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

- monkeysven
- Ere-Lid
Re: fout in Mat Files
Wil je je mat. files fixen?

- monkeysven
- Ere-Lid
Wat ik altijd deed (en dat werkte), was de oude matfiles verplaatsen voor de matfiles die je hebt nadat je hebt gemod.
Dus nadat je hebt gemod, moet je de oude matfiles (die in de oude scs te vinden zijn) op de plek van de nieuwe matfiles doen
Dus nadat je hebt gemod, moet je de oude matfiles (die in de oude scs te vinden zijn) op de plek van de nieuwe matfiles doen

oke, bedankt voor de tip, zal kijken of het werkt.
(Bedoel je dat bijv. als Color en Bodypaint met elkaar zijn gewisselt, dat je dan de dds van Bodypaint in Color moet doen, en de dds van Color in Bodypaint moet doen?)
(Bedoel je dat bijv. als Color en Bodypaint met elkaar zijn gewisselt, dat je dan de dds van Bodypaint in Color moet doen, en de dds van Color in Bodypaint moet doen?)

hoe kan je dit oplossen??
hoor het graag van iemand, want zou echt niet weten hoe dat moet.

hoor het graag van iemand, want zou echt niet weten hoe dat moet.

- monkeysven
- Ere-Lid
Nee, de mats zelf veranderen gewoon nadat je ze hebt gemod.
Dus kun je het best je oude mats erbij halen en de ''veranderde'' mats vervangen door de oude.
Dus kun je het best je oude mats erbij halen en de ''veranderde'' mats vervangen door de oude.

maar ´k heb helemaal niks veranderd in de Mat files. of bedoel je dat ik ze gewoon uut de oude mod, voordat ik er wat aan had gedaan moet halen??monkeysven schreef:Nee, de mats zelf veranderen gewoon nadat je ze hebt gemod.

zou iemand dan ook willen leggen wat je moet aan/uitvinken bij exporteren, want daar gaat ook vaak wat fout bij mij

@monkeysven: had het geprobeert, maar dan crashed het spel meteen