ik heb effe een vraag ik kan geen vrachten vinden in de nieuwe steden zoals Genova tunis en alle andere nieuwen steden
weet iemand hoe dat kan M.v.g Ets_freak
vraag trucksim map
-
- Lid
Re: vraag trucksim map
Heb je sinds je de map er in gestoken hebt een nieuw spel begonnen?
Dit is wel nodig om vrachten van en naar de nieuwe steden te hebben.
Eenmaal een nieuw spel gestart en map-updates toegevoegd is het niet meer nodig een nieuw spel te starten
Ik vond het ook balen wanneer ik de map gedownload heb, maan ondertussen weer op de goede weg.
Dit is wel nodig om vrachten van en naar de nieuwe steden te hebben.
Eenmaal een nieuw spel gestart en map-updates toegevoegd is het niet meer nodig een nieuw spel te starten
Ik vond het ook balen wanneer ik de map gedownload heb, maan ondertussen weer op de goede weg.
dat is idd balen maar jaa dan ga ik effe proberen met een nieuwe game in ieder geval bedankt voor de reactie
-
- Lid
geen probleem, veel plezier met de map
-
- Lid
je moet eerst een stad ontekken voor dat er opdrachten voor je komenets_freak schreef:ik heb effe een vraag ik kan geen vrachten vinden in de nieuwe steden zoals Genova tunis en alle andere nieuwen steden
weet iemand hoe dat kan M.v.g Ets_freak
-
- Lid
Toch niet falcon, hoe kan je er anders ooit geraken.
Zoals jij nu redeneert kan je nooit naar een andere stad rijden met vracht als je de stad nog niet gezien hebt.
Als je geen vrachten hebt naar die steden is het omdat er voor de moment geen zijn of omdat je sinds de installatie van de map geen nieuw spel begonnen bent.
Zoals jij nu redeneert kan je nooit naar een andere stad rijden met vracht als je de stad nog niet gezien hebt.
Als je geen vrachten hebt naar die steden is het omdat er voor de moment geen zijn of omdat je sinds de installatie van de map geen nieuw spel begonnen bent.