Truckboy's Garage
Re: Maikel´s Garage
het valt mij op, dat elke keer als ik iets kopieër in Zmodeller, dat alle mat files door elkaar heen staan. kan dit kloppen, want als ik niet kopieër, dan staat alles gewoon goed.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
kan iemand helpen??? als ik game start, crasht game, omdat m'n gemodde wagen geen genoeg ''rear wheels'' heeft, hoe kan ik dit oplossen?
het is voor gts, dus misschien heeft iemand dit ook gehad, en het opgelost??
het is voor gts, dus misschien heeft iemand dit ook gehad, en het opgelost??
-
- Lid
De skins van de aero dynamic heb ik bijna af. en jbsystems is begonnen aan de reefers. voor de skinpack.
oké, ik zal ook wel alvast een paar skins maken, dan sturen jullie pack naar mij toe, en maak ik er wel een grote van, goed??
-
- Lid
Ja, is goed. Maar geen skins met fouten.. Zoals die van Vroegindewey in jouw eerste pack.. kijk even in ons topic. daar kun je de eerste skins zien.
heb ik al lang gedaan , kijk er altijd op, voor goede ideeënjztrucking schreef:Ja, is goed. Maar geen skins met fouten.. Zoals die van Vroegindewey in jouw eerste pack.. kijk even in ons topic. daar kun je de eerste skins zien.
-
- Lid
Inderdaad
er staan gewoon echt leuke ideeën op, allemaal van die bedrijven, waaraan je zo niet 1, 2, 3 zou denken, en dat maakt het zo leuk.jztrucking schreef:Inderdaad
DOC kaas transport (mtt)