mijn vraag is eigelijk dat ik de melding krijg als ik mods heb geinstaleerd ( het spel bevat ongeoorloofde wijzigingen hier is geen support voor beschikbaar probeer in geval van probleemen of crashes de mod packs te verwijderen ) ik heb het spel al geup date na 1.2.5 maar blijft het geven wat kan ik hier aan doen
kan iemand mij hier bij helpen wat de trailers gaan slingeren en spel gaat schoken en loopt zo af en toe vast
MVG leen
vraag over mods voor eurotrucksimulator 2
Re: vraag over mods voor eurotrucksimulator 2
de melding is perfect normaal indien je mods hebt staan. dat heeft iedereen. is een waarschuwing dat scs niet verantwoordelijk is voor crashes als er mods geinstalleerd zijn.
dat de trailers gaan slingeren ligt aan je sturen. rustiger sturen gaat veel verhelpen.
vastlopen ligt wss aan je videokaart of processor van je pc. de visuele instellingen lager zetten kan helpen en zorgen voor goede koeling van je pc ook...
dat de trailers gaan slingeren ligt aan je sturen. rustiger sturen gaat veel verhelpen.
vastlopen ligt wss aan je videokaart of processor van je pc. de visuele instellingen lager zetten kan helpen en zorgen voor goede koeling van je pc ook...