Vraagje!
Re: Vraagje!
Als je dat graag wilt?
ik denk dat het wel kan.
ik denk dat het wel kan.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
alle trekkers krijgen automatisch de nummerplaat van het land waar de garage ligt...
Ja da klopt maar als ik bij mijn duits bedrijf een auto wil besturen en al mijn garages zijn vol wordt ie automatisch aan mijn begin garage toe gewezen dus ik denk misschien dat hier iemand weet of het wel kan met een buitenlands kenteken te rijden
Een Zweed is pas compleet als die VOLVO heet
- metooohl
- Lid
- Contacteer:
Lijkt mij dat je als eerst meer ruimte moet hebben in je garage in het buitenland om met een ander kenteken te kunnen rijden
Een dag geen muziek, is een dag niet geleefd. Of je het nou zelf maak of alleen maar luister, dat is een bijzaak 

Nee kan niet, dan moet je een garage in het buitenland beginnen. Zoals je al zegt, als je een andere truck wilt rijden word deze automatisch aan je begin garage aangewezen en word de kentekenplaat veranderd. Je kunt jezelf helaas niet verhuizen naar een andere garage, dan zou je namelijk wel op een ander kenteken kunnen rijden.
Ja da klopt dus dan zou ik opnieuw moeten beginnen en dat is me een witte plaat niet waard 

- alexander1997
- Lid
Ehhm je moet gewoon je gekochte vrachtwagen in de Duiste garage plaatsen direct vanaf de truckdealer, dan krijg je een duits kenteken. (ik tenminste wel)cooper09 schreef:Ja da klopt dus dan zou ik opnieuw moeten beginnen en dat is me een witte plaat niet waard
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
Ja dat klopt maar als je dan die auto zelf kiest om mee te rijden veranderd die weer naar je begin garage