Goeden avond mede truckers,
Zoals ik gezegd had, zou ik mijn ervaring met de nieuwe videokaart (NVIDIA (Asus) Geforce GTS250 1024MB) nog even delen.
Nu kan ik hier heel kort over zijn: Wat een super kaart. ETS makkelijk op hoogste detail te spelen. Nu nog de resolutie op 1280x1024. Dit moet volgende maand ook beter kunnen met een nieuw 24inch scherm in plaats van mijn huidige 17inch scherm. Daarnaast is deze kaart heel simpel te overklocken.
Dus vanaf vandaag vliegen de kilometers weer onder mijn truck door.
Deze kaart is dus echt een aanrader voor de gamer van vandaag en morgen. De kaart kostte trouwens maar 119 euro bij Alternate. Deze prijs is de videokaart helemaal waard!
Groeten uit Apeldoorn
Jeroen
Videokaart
-
- Lid
Re: Videokaart
jeroen wrm je naam dan jan
maar, hoe doe je een kaart overklokken
en wat heeft het voor zin,wat houd het in xD
Overklokken houdt in dat je nog betere prestaties uit je kaart haalt dan standaard uit fabriek. Echter kan het wel schadelijk zijn voor de kaart op langere termijn. Bij deze kaart zit een programma waarmee je dit heel makkelijk (ook voor leken zoals mij) kunt doen.Alex Verheijen schreef:jeroen wrm je naam dan jan
Ik hoop dat dit een antwoord is op jouw vraag, Alex.
ik heb ook een goede videokaart.
een nvidia Gforce 9500GT 1gb het loopt prachtig.ik had eerst een 128mb onboard videokaart.
waar ik niet veel klachten over heb ik kon zware spellen er op spelen.
een nvidia Gforce 9500GT 1gb het loopt prachtig.ik had eerst een 128mb onboard videokaart.
waar ik niet veel klachten over heb ik kon zware spellen er op spelen.
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
Ik had je gezegd dat ie goed was he.janijhof schreef:Overklokken houdt in dat je nog betere prestaties uit je kaart haalt dan standaard uit fabriek. Echter kan het wel schadelijk zijn voor de kaart op langere termijn. Bij deze kaart zit een programma waarmee je dit heel makkelijk (ook voor leken zoals mij) kunt doen.Alex Verheijen schreef:jeroen wrm je naam dan jan
Ik hoop dat dit een antwoord is op jouw vraag, Alex.
En met EVGA Precision (programma wat erbij geleverd wordt) kun je makkelijk overklokken indd, ook de snelheid van de fan is heel simpel te regelen, voor mij een must aangezien ik in mijn vorige systeemkast steeds last had van overhitte videokaarten.
Dat is met deze systeemkast echt onmogelijk, helemaal in combinatie met deze videokaart.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
-
- Lid
is overklokken je kaart op presentatie, of op quality zetten?
ksnap er n nog nie veel van..want ik heb mooi beeld. mss kan ik nog btr krygen
Alex, moet je dit maar eens lezen. Ik ben ook maar een leek hierin.Alex Verheijen schreef:is overklokken je kaart op presentatie, of op quality zetten?
http://www.hardware.info/nl-NL/articles ... erklokken/
-
- Lid
bedankt, dus mijne is al overgeklokt
kwist niet dat dat overklokken was.
ik had eht al gedaan..dat is gwn me kaart instellen
niet egt overklokken dus..ik heb ATI..dus..had geen driver nodig
kwist niet dat dat overklokken was.
ik had eht al gedaan..dat is gwn me kaart instellen
niet egt overklokken dus..ik heb ATI..dus..had geen driver nodig