Beste formumleden,
Sinds gisteren heb ik mijn eerste chauffeur in dienst genomen, en wat mij opvalt is dat de loonkosten van MIJN geld afgaan en niet van het bedrijfsvermogen.
Waarom is dit?
Chauffeur in dienst
Re: Caheuffeur in dienst
omdat jou geld en bedrijfgeld hetzelfde is
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Dit antwoord is juist, mag ik hem sluiten?truckboy6 schreef:omdat jou geld en bedrijfgeld hetzelfde is
Als dat zo is waarom komt er dan geen geld bij als een vracht is afgeleverd; er gaat alleen geld vanaf.
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
raar want er gaat bij mijn geld af en er komt meer geld bij moet je maar heel goed opletten dan zie het wel gebeuren.
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

-
- Lid
Het is wel zo dat het geld al bijgeschreven is op het moment dat je het geluid hoort dat er een transactie is.
Je moet echt weten hoeveel je hebt en als dat geluid komt kan je kijken hoeveel je nu hebt.
Bij elke transactie komt er namelijk wel een tekstje voorbij gescrold.
Ik heb 2 rijders in dienst en die brengen me stilaan wel al een aardig duitje op.
Je moet echt weten hoeveel je hebt en als dat geluid komt kan je kijken hoeveel je nu hebt.
Bij elke transactie komt er namelijk wel een tekstje voorbij gescrold.
Ik heb 2 rijders in dienst en die brengen me stilaan wel al een aardig duitje op.
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Dat klopt helemaal
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- bootpiloot
- Lid
Nou, ondanks de geluiden van anderen die blijkbaar wél geld verdienen aan een 2e chauffeur, heb ik mijn 2e chauffeur toch maar ontslagen.... Zij (Scarlett) koste mij enkel maar geld, en bracht niets in het laatje..
Ook op de weg is het schipperen...
In het begin zal het niet al te veel zijn later wordt dit steeds meer dit kan inderdaad ook dat het even wat kost.
idd in het begin is dit miniem tot soms maar een 40€ winst maar het is winst. gewoon laten doen en je zal zien naarmate die chauffeur ervaring opdoet zal het inkomen stijgen tot ze ongeveer evenveel als jijzelf binnenbrengen