hallo,
Met welk programma kan ik een truck skinnen?
Mvg,
Nick
Skinnen
-
- Lid
Re: Skinnen
DXTBMP/Photoshop
maar als je je skin heb gedaan hoe krijg je die bij euro truck simulator 2 erin? Staat ie dan tussen je skins?jztrucking schreef:DXTBMP/Photoshop
-
- Lid
Als je alles goed hebt gedaan kun je m bij garage's en truckdealers vinden. 

Alleen bij garages. Bij truckdealers kun je alleen uit kleuren kiezen, neit uit paints.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Eem ik vind mn zelf gemaakte skin ook terug bij de truckdealers. bij de aanschaf bedoel ik dan. 

Dan heb je waarschijnlijk een "stock" skin met vooraf bepaalde kleuren?jztrucking schreef:Eem ik vind mn zelf gemaakte skin ook terug bij de truckdealers. bij de aanschaf bedoel ik dan.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
ik snap het skinnen niet, zo een van hjullie voor mij een skin willen maken?
-
- Lid
Bart schreef:Dan heb je waarschijnlijk een "stock" skin met vooraf bepaalde kleuren?jztrucking schreef:Eem ik vind mn zelf gemaakte skin ook terug bij de truckdealers. bij de aanschaf bedoel ik dan.
Idd, maar ik heb hem al naar mijn wensen gemaakt dan..
Maar als je zo'n pack maakt kan dat idd niet je kunt je kleur idd niet aanpassen. ;0
Truck of Trailer?
truck
jztrucking schreef:Bart schreef:Dan heb je waarschijnlijk een "stock" skin met vooraf bepaalde kleuren?jztrucking schreef:Eem ik vind mn zelf gemaakte skin ook terug bij de truckdealers. bij de aanschaf bedoel ik dan.
Idd, maar ik heb hem al naar mijn wensen gemaakt dan..
Maar als je zo'n pack maakt kan dat idd niet je kunt je kleur idd niet aanpassen. ;0
Truck of Trailer?