ETS2 is al een tijdje uit. En er beginnen steeds meer en meer mods te verschijnen. Leuk natuurlijk, maar ik zie dat anders.
Bepaalde mods zijn zeer mooi en erg in trek en worden dus veel gebruikt. Daarna verschijnt een andere prachtige mod gemaakt door iemand anders.
Probleem is dat het merendeel van de mods in eerste instantie voor eigen gebruik wordt gemaakt, en niet met de insteek deze bruikbaar voor anderen. Resultaat; Veel mods worden dubbelop, gaan conflicten opleveren zodat de wat onervaren spelers hun hele spel overhoop halen.
Zou het niet een idee zijn om met de/een groep "bekende" modders en skinners samen iets te brouwen zodat er eindelijk eens iets fatsoenlijk ontstaat?
Woekeren van mods
Woekeren van mods
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Re: Woekeren van mods
Leuk idee, maar ieder persoon heeft een andere mening over wat hij/zij nodig heeft aan mods, wat het dus vrij lastig maakt.
Maar als je hulp nodig hebt, count me in!
Maar als je hulp nodig hebt, count me in!
Goed idee Bart.
Ik sta achter je.
zou wel bij t skin team willen.
Ik sta achter je.
zou wel bij t skin team willen.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Eens,
Zo heb ik nou net een mod gedownload die 1 pack maakt van 3 andere kleinere trailer-skins packs.
Zo heb ik dus in 1x 3 packs geinstalleerd.
Als dit ook zo met trucks zou kunnen....
Zo heb ik nou net een mod gedownload die 1 pack maakt van 3 andere kleinere trailer-skins packs.
Zo heb ik dus in 1x 3 packs geinstalleerd.

Als dit ook zo met trucks zou kunnen....
-
- Lid
ik was al van plan om met een paar mensen van dit forum echt een perfecte skin pack te maken. voor alle trailers. als iemand anders ook nog mee wil doen moet diegene mij maar pm'en 
Maar ik vind het een goed idee.

Maar ik vind het een goed idee.

volledig en volmondig eens. ik ben zo iemand van die newbies die graag mods ziet maar er niet mee weg kan.
Super idee.
Als er dan een skinpack komt voor trailers is het dan ook een leuk idee om leden van TS.NL te laten stemmen op bedrijven die ze graag in ETS2 willen zien ( Het is maar een idee)

Als er dan een skinpack komt voor trailers is het dan ook een leuk idee om leden van TS.NL te laten stemmen op bedrijven die ze graag in ETS2 willen zien ( Het is maar een idee)
-
- Lid
laten we even bij het topic blijven en niet alleen eens/oneens zeggen.
@hierboven ik kijk wel even. ik maak misschien wel een topic waar jullie suggesties neer kunnen zetten.
@hierboven ik kijk wel even. ik maak misschien wel een topic waar jullie suggesties neer kunnen zetten.
Miss handig als we een TS Skin team en mod team maken?:p