Ruitenwissers echt nodig?
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Ruitenwissers echt nodig?
Ik vroeg me af, hebben juli de ruitenwissers echt nodig in het spel? Ik word van die op en neer gaande dingen slaperig en suf van. Gebruiken juli hem? Bij mij hangt het af van de situatie.
WAT? ZWARTE KAT!
Re: Ruitenwissers echt nodig?
Meestal wel.
Die druppels irteren me beetje.
En weinig zin in schade. Maar als het net opkomt nooit.
Die druppels irteren me beetje.
En weinig zin in schade. Maar als het net opkomt nooit.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
- stefboy897
- Lid
zelf gebruik ik ze wel altijd. Anders heb je wel heel erg slecht zicht. Wel jammer dat de ruitenwissers maar op een stand kunnen
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Gebruik ze ook altijd inderdaad jammer dat de ruitenwissers maar 1 stand kennen alleen de regen kent bij mij ook maar 1 stand het regent of het regent niet:) oke af en toe zit er mist bij.
Ik zet ze nooit aan niet nodig in games je blijft altijd goed zicht houden.

ik zet ze steeds op maar vind een ding spijtig.
ik kreeg echt om de 5 minuten een bui over me heen en zette dus de instelling "kans op regen" volledig dicht, dacht ik nu geen kans op regen te hebben maar werkelijkheid is dat het nog steeds even vaak regent maar steeds maar een paar minuten....
ik kreeg echt om de 5 minuten een bui over me heen en zette dus de instelling "kans op regen" volledig dicht, dacht ik nu geen kans op regen te hebben maar werkelijkheid is dat het nog steeds even vaak regent maar steeds maar een paar minuten....
Nee dat heb ik juist al is verteld. De slider veranderd de parameters niet, en je zult altijd regen houden. Enkel de intensiteit en duur van de bui KAN veranderen.LRT schreef:ik zet ze steeds op maar vind een ding spijtig.