Ik heb ook van alles geprobeerd, helaas crashte deze bij mij ook, zelf als ik een nieuwe spel herstart, zonder enige andere mods aanwezig te zijn.
Mss zit er ergens een klein foutje in Of komt het door de patches, dat niet iedereen met dezelfde patch werkt? Maar door het bestuderen van zijn files, heb ik het toch werkend gekregen via een andere manier, deze is te zien bij de screens topic.
Nogmaals bedankt Twin voor het delen van je truck!
mb actros iv
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Re: mb actros iv

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Graag gedaan JB maar klopt, er zit iets niet goed en ik weet al waardoor dat komt.
Ik heb nl. een soort verzamelmod gemaakt waar ik mee rij en dan voeg ik bepaalde trucks toe zoals deze maar door alle verzoeken heb ik hem solo eruit getrokken en geupload.
Dus ik ga het uitzoeken en zet hem pas weer bij de downloads als hij werkt zonder andere mods.
Ps. Je truck ziet er toppy uit.
Ik heb nl. een soort verzamelmod gemaakt waar ik mee rij en dan voeg ik bepaalde trucks toe zoals deze maar door alle verzoeken heb ik hem solo eruit getrokken en geupload.
Dus ik ga het uitzoeken en zet hem pas weer bij de downloads als hij werkt zonder andere mods.
Ps. Je truck ziet er toppy uit.

Ok ben eruit.
Ben nu een nieuw spel begonnen (zonder andere mods) en dan staat hij al tussen de trucks waaruit je kan kiezen.

Daarna heb heb ik een bestaand spel opgestart en ben naar de online Mercedes dealer gegaan waar hij ook tussen staat.

Toen ben ik naar een Mercedes showroom gegaan en daar stond hij dus ook tussen.

Let wel, ik heb hem tijdens het kopen aangepast met de optie "pas de instellingen aan".
Nu moet hij werken bij iedereen lijkt me.
Link: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XQNKT8R3BM36.scs
Gr Twin
Ben nu een nieuw spel begonnen (zonder andere mods) en dan staat hij al tussen de trucks waaruit je kan kiezen.

Daarna heb heb ik een bestaand spel opgestart en ben naar de online Mercedes dealer gegaan waar hij ook tussen staat.

Toen ben ik naar een Mercedes showroom gegaan en daar stond hij dus ook tussen.

Let wel, ik heb hem tijdens het kopen aangepast met de optie "pas de instellingen aan".
Nu moet hij werken bij iedereen lijkt me.
Link: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XQNKT8R3BM36.scs
Gr Twin
-
- Lid
Oke ben benieuwd ga zo meteen naar een mercedes dealer rijden ik heb toch tijd over 

Werkt bij mij gewoon. super wat meer upgrade's helemaal TOP.
Ja t wekt nu ook bij mij super bedankt
-
- Lid
Bedankt voor de update mod bij mij werkt het ook
behalve als ik er een slaap top op zet dan loopt het spel vast

behalve als ik er een slaap top op zet dan loopt het spel vast
Deze mod werkt blijkbaar niet als je er gewoon snelle opdrachten mee wilt rijden, zowel het origneel als jouw aangepaste versie. Als ik namelijk deze Actros kies bij snelle opdrachten crasht de game en kan ik daarna niet langer dan 10 seconden rijden voordat de game weer crasht.
Heb de Actros op de hoogste prioriteit en heb het met 2 nieuwe save games gehad. Helaas, want vind de bijbehorende velgen erg gaaf onder m'n Scania staan
Heb de Actros op de hoogste prioriteit en heb het met 2 nieuwe save games gehad. Helaas, want vind de bijbehorende velgen erg gaaf onder m'n Scania staan

kunnen we niet met zn allen een lijst samenstellen om door te sturen naar scs om zo extra's in de standaard te loaden.
nu weet ik wel gezien MB de game officieel niet steunt er niet zo snel de toestemming kan komen maar hier mijn lijstje:
- nieuwe actros
- nieuwe daf XF
- scania exc en torpedo
- volvo NH
nu weet ik wel gezien MB de game officieel niet steunt er niet zo snel de toestemming kan komen maar hier mijn lijstje:
- nieuwe actros
- nieuwe daf XF
- scania exc en torpedo
- volvo NH
LRT.
Heel leuk Torpedo's alleen ik denk dat scs dat niet zal doen.
Eerder denieuwe Daf en volvo.
En de MB IV
Heel leuk Torpedo's alleen ik denk dat scs dat niet zal doen.
Eerder denieuwe Daf en volvo.
En de MB IV
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.