savegame beschadigd?

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Schultz
Lid
Lid

savegame beschadigd?

Bericht door Schultz »

Ik was al een tijdje bezig met het spel (was inmiddels lvl 15)
En had één chafeur rijden. Bijna genoeg geld voor een 3e vrachtwagen + chaufeur.
Ikzelf reed een Volvo Globetraveller 6x4 met 750pk
En mijn chaufeur een Daf XF 4x2 (oud afdankertje van mij :P)
Beide vrachtwagens in bedrijfskleuren. :D

Nu ben ik afgelopen week pas begonnen met het downloaden van mijn eerste mods.
-Realistic physics
-Trailer skins
-Extra truck skins
-Game fixes
-Geen begrenzer meer

Echt allemaal super mods, ben er echt blij mee. Maar toen zag ik pas dat ik de laatste update nog moest doen. (1.2.5 ?)

Dus.... die maar gedownload en geinstalleerd. En sinsdien kan ik niet meer spelen met mij originele acount. :crazy:

Iedere x als dat ik mn spel opstart kom ik wel in mijn menu, waar dat ik mijn vrachtwagen zie staan en al mijn statistieken kan zien.
Maar zodra ik wil gaan spelen, valt het spel uit. :cry:

Ik baal hier nogal van aangezien ik alle ''Breekbare vrachten'' en ''Waardevolle vrachten'' skills al had unlocked en nog 2 of 3 ''ADR'' skills (gevaarlijke stoffen ofzowiets)

Is hier iets aan te doen?
Ik heb al geprobeerd alle mods weer te verwijderen en dan verder te spelen, maar dit werkt helaas niet.

Ik heb al een nieuw acount ge-opend waarmee ik nu dus weer opnieuw bezig ben, maar ik heb natuurlijk het liefst mijnoriginele acount weer terug.
(Al moet ik zeggen dat ik die hypotheken bij de bank niet bepaald mis lol... Ik ga met het nieuwe acount proberen te spelen zonder leningen.
Winston
Lid
Lid

Re: savegame beschadigd?

Bericht door Winston »

Ik heb dit ook gehad, probeer een andere vrachtwagen te besturen. Als je dan nog steeds een foutmelding krijgt, geef maar een gil :p
rick728
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door rick728 »

Nou ik heb dat nu op men ene account en als je bepaalde mods rin gooid kan je weer een nieuwe vrachtwagen kope en met die andere wagens die je eerst reed ennu niet meer gaan kan je niks meer mee ofja zo is het bij mij dan daarom ben ik ook nieuw profiek begonnen:)
Schultz
Lid
Lid

Bericht door Schultz »

Winston schreef:Ik heb dit ook gehad, probeer een andere vrachtwagen te besturen. Als je dan nog steeds een foutmelding krijgt, geef maar een gil :p
Ja! dit werkt! :D

Super bedankt voor de tip! :thumbup:
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

jouw volvo zal wat extraatjes staan hebben uit een mod die niet samenwerkt met 1.2.5 zoek dat even uit, haal de extraatjes eraf en voila, je rijd weer met je volvo :thumbup:
Schultz
Lid
Lid

Bericht door Schultz »

Dit probleem had ik al voorheen met de oude patch.

Omdat ik een mod had die alle items unlocked had. Toen had ik er onderdelen opzitten die ik eigenlijk pas met lvl 18 kon krijgen.
Dit heb ik toen helemaal aangepast, en nu heb ik alleen items van lvl 15 of lager. (die ik dus mag en kan hebben.)

Maar ik ga dit nog eens nakijken! Nogmaals bedankt. :)
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Elke keer dat je gaat patchen moet je je gemodde extra's er af halen..

en nog even een tip download een mod met de naam "KVN krane" niet. krijg je er nooit meer uit en daarom moet ik ook overnieuw... Volgens mij moet iedereen weer overnieuw beginnen nu xd
Sintclair
Lid
Lid

Bericht door Sintclair »

kan je de mod niet laten staan?

Zelf zit ik hier ook mee:) alleen niet door die trailer.
was zelf bezig met de hout trailer standalone te maken. Volgens mij werkt hij want de game zegt dat hij nu 76 trailers laad maar kom hem nog niet tegen bij de firma's helaas Zodra ik deze mod er uithaal dan crasht mijn game. als ik de game log bekijk zegt hij dat mijn save game een cargo mist waardoor die crasht. alles weer terug gezet en niks aan de hand alleen een trailer er in staan die nog niet aan te koppelen is:(

Niet iemand die bekend is met chine'se tekens? teminste als ik mijn save game open zie ik die alleen maar:S de extra cargo daar uithalen:)
Laatst gewijzigd door Sintclair op za 08 dec 2012, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

@JZtrucking: Ik heb nu twee savegames, een nieuwe met de KVN trailer en m'n originele zonder. Zodra ik de KVN uit m;n mods folder haal kan ik nog gewoon met m'n oude profiel verder hoor ;)
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Bij kerst is iedereen weer level 0 ;p dan is hoogswaarschijnlijk de map af van wkt.. xd
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”