En had één chafeur rijden. Bijna genoeg geld voor een 3e vrachtwagen + chaufeur.
Ikzelf reed een Volvo Globetraveller 6x4 met 750pk
En mijn chaufeur een Daf XF 4x2 (oud afdankertje van mij

Beide vrachtwagens in bedrijfskleuren.

Nu ben ik afgelopen week pas begonnen met het downloaden van mijn eerste mods.
-Realistic physics
-Trailer skins
-Extra truck skins
-Game fixes
-Geen begrenzer meer
Echt allemaal super mods, ben er echt blij mee. Maar toen zag ik pas dat ik de laatste update nog moest doen. (1.2.5 ?)
Dus.... die maar gedownload en geinstalleerd. En sinsdien kan ik niet meer spelen met mij originele acount.

Iedere x als dat ik mn spel opstart kom ik wel in mijn menu, waar dat ik mijn vrachtwagen zie staan en al mijn statistieken kan zien.
Maar zodra ik wil gaan spelen, valt het spel uit.

Ik baal hier nogal van aangezien ik alle ''Breekbare vrachten'' en ''Waardevolle vrachten'' skills al had unlocked en nog 2 of 3 ''ADR'' skills (gevaarlijke stoffen ofzowiets)
Is hier iets aan te doen?
Ik heb al geprobeerd alle mods weer te verwijderen en dan verder te spelen, maar dit werkt helaas niet.
Ik heb al een nieuw acount ge-opend waarmee ik nu dus weer opnieuw bezig ben, maar ik heb natuurlijk het liefst mijnoriginele acount weer terug.
(Al moet ik zeggen dat ik die hypotheken bij de bank niet bepaald mis lol... Ik ga met het nieuwe acount proberen te spelen zonder leningen.