Ik heb net de nieuwe patch gedownload. In de display van m'n volvo blijft de snelheid teller op 0 staan als ik ga rijden. Dan bedoel ik niet de meters maar gewoon het getal in de display.
Herken baar????? of is hier wat voor
Kilometers display
Re: Kilometers display
dat is je cruis controle vermoed ik. ga 89 rijden druk op c en waarschijnlijk staat er dan 89km/h ??
Ook als je op de i van toetsenbord door zapt?jeffrey-volvo schreef:Ik heb net de nieuwe patch gedownload. In de display van m'n volvo blijft de snelheid teller op 0 staan als ik ga rijden. Dan bedoel ik niet de meters maar gewoon het getal in de display.
Herken baar????? of is hier wat voor
- jeffrey-volvo
- Lid
Nee, allemaal al geprobeerd
Ook bij m'n cruise control doet ie het niet. Maar uit gewoonte kijk ik steeds op m'n display hoe hard ik rij, dat is best wel irritant.
Hopelijk weet iemand nog wat.

Ook bij m'n cruise control doet ie het niet. Maar uit gewoonte kijk ik steeds op m'n display hoe hard ik rij, dat is best wel irritant.
Hopelijk weet iemand nog wat.
Dat is van Cruise,
Bij volvo, scania is het nog te lezen maar de daf is echt lettertype 1.
Bij volvo, scania is het nog te lezen maar de daf is echt lettertype 1.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
- jeffrey-volvo
- Lid
Vreemd, want zonder patch gaf het gewoon aan hoe hard je rijd. Niks met cruise control te maken.
Heb net even gekeken, zou inderdaad de cruise control snelheid aan moeten geven.
- jeffrey-volvo
- Lid
Sorry, Sorry, Sorry!!!!!!!
Inderdaad, jullie hebben gelijk het is de cruise control. Ik heb zeker niet gekeken toen ik de cruise control aan zette. Dom van me.
Dit is dan zeker veranderd want voor de patch was dit niet zo.
Inderdaad, jullie hebben gelijk het is de cruise control. Ik heb zeker niet gekeken toen ik de cruise control aan zette. Dom van me.

Dat geeft niet,
We moeten leren van onze fouten.
We moeten leren van onze fouten.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Thanx Jbsystems.
Voor de patch was het precies zelfde hoorjeffrey-volvo schreef:Sorry, Sorry, Sorry!!!!!!!
Inderdaad, jullie hebben gelijk het is de cruise control. Ik heb zeker niet gekeken toen ik de cruise control aan zette. Dom van me.![]()