Wat kan er eventueel beter nog ?

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Dennis[DAFNL]
Lid
Lid

Re: Wat kan er eventueel beter nog ?

Bericht door Dennis[DAFNL] »

scaniav8boy schreef:
Dennis[DAFNL] schreef:dat je je ingehuurde chauffeurs tegen komt zou me leuk lijken en dat ze naar je seinen

dat als je je trailer moet ophalen dat daar nog meer vrachtauto's staan om ook hun trailer op te halen
dat je ff moet wachten totdat hun weg zijn zodat je er bij kan

meer verkeer en af toe eens een file door een ongeval
dat de andere vrachtwagens ook gewoon 80,85 rijden en niet 60 op de snelweg want je bent
alleen maar aan het inhalen

dat niet alleen jij een gepimpte vrachtwagen hebt maar de andere vrachtwagens dat ook hebben

en als laatste dan want ik kan nog wel ff zo door gaan maar dat is ook neit leuk meer
dat als je een brulpijp er onder hebt zitten dat ook echt het geluid eruit komt want die mods die je daar voor kan downloaden dat
lijkt helemaal nergens op en zijn 9 van de 10 keer alleen maar voor durf 't bijna niet ze zeggen voor scania

ben het wel met je eens zoals over die andere chauffeurs.
want zoals ik in 18 wheels of steel had kon je met andere chauffeurs praten
ookal begreep ik er geen zak van maar kon wel en volgens mij kan dat hier niet
niet dat dat het slimste is maar zoals wat hier boven staat daar ben ik wel mee
eens.

en ik weet niet of jullie er mee eens zijn maar zou het een leuk idee zijn voor in de
toekomst om bij voorbeeld een truckstop tehebben waar je binnen kunt zitten en met
andere chauffeurs om tafel kunt zitten tenminste dat lijkt me ook wel leuk daar word het spel
nog echter van zeg maar.
ja en dan wat jij zegt met truckstop dat ze dat dan in de online versie beter kunnen doen
ALS!!!!! die komt hoop ut wel
Niet Lullen Maar Brullen!!!
scaniav8boy
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door scaniav8boy »

maar ik vraag me eigelijks af en ik wil niet overal over zeuren want ja
zo kun je wel een waslijst in elkaar zetten.

maar zoals je bij voorbeeld op een parkeer plek naast een vrachtauto gaat
staan en vervolgens gaat slapen en weer wakker word dat die zelfde trucks
er allemaal nog staan ik vind dat hadden ze wel wat anders kunnen doen dat
bijvoorbeeld die trucks dan weg zijn of dat je op een lege parkeer plek komt
en je word wakker dat er dan 1 of 2 staan die er eerst niet stonden.
als het niet kan zoals het moet dan moet het zoals het kan
truckergeerard
Lid
Lid

Bericht door truckergeerard »

het zou ook mooi zijn om je ingehuurde chauffeurs (als ze even geen job hebben) in de garage te zien ,dat je niet elke keer alleen in de garage komt, als dat toevallig zo uit komt!!!
SCS kan natuurlijk er van alles in zetten,maar het moet wel klein blijven,geen grote bestanden anders wordt het complete spel gauw te GROOT :mrgreen:
I`m ready to put the' HAMMER' down
Dennis[DAFNL]
Lid
Lid

Bericht door Dennis[DAFNL] »

truckergeerard schreef:het zou ook mooi zijn om je ingehuurde chauffeurs (als ze even geen job hebben) in de garage te zien ,dat je niet elke keer alleen in de garage komt, als dat toevallig zo uit komt!!!
SCS kan natuurlijk er van alles in zetten,maar het moet wel klein blijven,geen grote bestanden anders wordt het complete spel gauw te GROOT :mrgreen:
dat is natuurlijk waar dat het spel te groot en je koopt ook niet zo 1,2,3 een nieuwe pc met GB enz
Niet Lullen Maar Brullen!!!
ilitli
Lid
Lid

Bericht door ilitli »

als een auto gaat inhalen en niet meer kan invoegen en dan nog op jouw weghelft staat is zwaar irrietant je gaat er gewoon met 80 in en hoppa 20% schade
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

zou mans zijn, als je ook nog keuzen had om breedtepaaltjes op je wagen te zetten, en zweedse daglampen
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
truckergeerard
Lid
Lid

Bericht door truckergeerard »

de echte verkeersregels mogen ze er van mij wel in zetten ,want sommige dingen doen mij denken aan andere truckspellen waar ze ook geen verkeersregels kunnen en inderdaad direct weer veeeel schade terwijl je net naar de garage bent geweest!!!
aaaaaaaahhhh :lol:
I`m ready to put the' HAMMER' down
Twin
Lid
Lid

Bericht door Twin »

quote="HenkS1953"]
jalihaag schreef:
Calzone schreef:
jalihaag schreef:Ach was even vergeten dat het 2012 is.Is ook een hele kunst kaart lezen.[/quote
Dus als jij in je eentje in de auto zit en je wilt ergens heen zit jij ook kaart te lezen onder het rijden? Dan wil ik jou niet tegen komen op de weg.
Nee dat doe ik voor dat ik ga rijden.Hoe deden wij het jaren geleden dan?
Voor vertrek op de kaart kijken en een klein lijstje maken met steden waar je ongeveer langs kwam en snelwegnummers, op een kortere rit binnendoor schreef je de dorpen op die je tegen ging komen, ouderwets maar effectief. Overigens wordt bv. het Shell stratenboek al een tijdje niet meer uitgegeven en iedere chauffeur had prive wel een aantal stedenboeken van Falk (buitenland) in zijn auto liggen, vol met kruisjes waar de klanten zaten. Ook lette je veel meer op bijzondere dingen tijdens de route en in de steden, ervaring heette dat toen. :D

Ervaring heet dat nog steeds Henk.

En Calzone die zich afvraagt of je de route naar Italië na een keer kijken in je hoofd hebt vergeet dat stukje ervaring en hij vergeet ook dat je vele malen een stop hebt voor je er bent.

De tijd dat je langs de autobaan een wiel verwisselde of een verstuiverleiding moest vervangen is ver voorbij.

Nu bel je en het wordt opgelost voor je.

Maar ik vind de game best wel goed gelukt eigenlijk en aanpassingen komen wel maar alle waar is naar zijn geld.
Verder zou ik geen perfect spel willen want vogel zelf ook graag wat met mods ed. dus ben wel blij zoals hij is.

Twin
Rinko
Lid
Lid

Bericht door Rinko »

Dennis[DAFNL] schreef:dat je je ingehuurde chauffeurs tegen komt zou me leuk lijken en dat ze naar je seinen

dat als je je trailer moet ophalen dat daar nog meer vrachtauto's staan om ook hun trailer op te halen
dat je ff moet wachten totdat hun weg zijn zodat je er bij kan

meer verkeer en af toe eens een file door een ongeval
dat de andere vrachtwagens ook gewoon 80,85 rijden en niet 60 op de snelweg want je bent
alleen maar aan het inhalen

dat niet alleen jij een gepimpte vrachtwagen hebt maar de andere vrachtwagens dat ook hebben

en als laatste dan want ik kan nog wel ff zo door gaan maar dat is ook neit leuk meer
dat als je een brulpijp er onder hebt zitten dat ook echt het geluid eruit komt want die mods die je daar voor kan downloaden dat
lijkt helemaal nergens op en zijn 9 van de 10 keer alleen maar voor durf 't bijna niet ze zeggen voor scania
Dat is precies wat mij ook super lijkt. Als je inderdaad je eigen chauffeurs tegenkomt volgens hun ritten opdracht. Waarbij dan bv boven de truck de naam van de chauffeur staat. Natuurlijk moet de truck er dan uitzien zoals je um gepimpt hebt.

Ten tweede dat niet altijd je garage's leeg zijn terwijl je die deelt met andere eigen trucks. Of dat ze net wegrijden ofzo iets
HenkS1953
Lid
Lid

Bericht door HenkS1953 »

@Twin.
Volgens mij zijn er maar enkelen die het als een trucksimulator zien in plaats van deel 6 of 7 van GTA of iets dergelijks. :roll:
Ik heb het nu aardig naar mijn zin ingesteld denk ik, langere levertijden, niet sneller als 80/85, rusttijden respecteren, spel op warp 0.75, cabin physics wel ingebracht maar afgezwakt want ik hou niet van wiebelende cabines, zwaarder materiaal, AI snelheden die realistisch zijn voor de verschillende landen.
En inderdaad steeds rondkijkend of er ergens iets te verbeteren valt of aan te passen.
Afbeelding
Kies als beroep iets wat je graag doet, dan hoef je nooit te werken.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”