ik ben nu in het bezit van een Club 3D HD 4350 512MB DDR2, procesor E4500 dual core 2.20Ghz en 2GB DDR2 geheugen
ik wil euro truck simulator 2 op high kunnen spelen.
daarom ben ik op zoek naar een redelijke videokaart voor een extreem lage prijs !
ik heb al gekeken naar deze video kaart Gainward GeForce GT 610 is deze goed ? aangezien er een ventilator op ziet denk ik dat je er iets meer uit kunt halen door overclocken. maar ik zoek in de prijs klasse 40-50euro bij azerty
je zult denken de videokaart mag die dan wel upgraden maar met die processor en geheugen red hij het nooit. daar heb ik al een oplossing voor
ik ga de E4500 upgraden naar een AMD X4 640 Quad core dus 3Ghz nu zul je denken amd en intel zijn ander dus ander moederbord
een ASRock n68 vs3 ucc en nu zul je weer denken dat moederbord maakt gebruik van ddr3 en mijn oude ddr2 . koop ik ook nog 4GB DDR3 geheugen
goeie video kaart ?
Re: goeie video kaart ?
dat ga je niet reden met z`n videokaart.
je moet dan geloof wel richting kaartje van tussen de 100 à 150 euro voor high en wat voor resolutie draai je?
je moet dan geloof wel richting kaartje van tussen de 100 à 150 euro voor high en wat voor resolutie draai je?
In deze tijd is een een goede kaart voor weinig vinden erg moeilijk, videokaarten zijn vrij duur geworden de afgelopen tijd. Ik draai ETS2 op 1600x900, 125% scaling, AF volledig en andere opties verschillen tussen hoog en laag. Ik heb een HD6670 1GB GDDR5, die is voor rond de €80,- te koop.
Beste is iets te zoeken dat iig GDDR5 heeft, liever 1GB en GDDR5 dan 2GB en GDDR3
Zoals Karel al zegt, wil je een goede low budget kaart zit je minstens tussen de 100,- en 150,-
Ook is de voeding belangrijk, voor zulke componenten heb je minsten een 450~500W voeding nodig om veilig te zitten.
Beste is iets te zoeken dat iig GDDR5 heeft, liever 1GB en GDDR5 dan 2GB en GDDR3

Zoals Karel al zegt, wil je een goede low budget kaart zit je minstens tussen de 100,- en 150,-
Ook is de voeding belangrijk, voor zulke componenten heb je minsten een 450~500W voeding nodig om veilig te zitten.
Je moet vooral letten op de bit rating van de geheugenbus, helaas red je het dan niet met een tientje of vier.
De GIGABYTE GV-N670OC-2GD heeft en bitrate van 256 maar kost 394,- euro. De meeste van die goedkope kaarten komen niet hoger als een bitrate van 64 en dan zal het niet meevallen om schokvrij op een hogere framerate en instelling als laag te spelen.
De GIGABYTE GV-N670OC-2GD heeft en bitrate van 256 maar kost 394,- euro. De meeste van die goedkope kaarten komen niet hoger als een bitrate van 64 en dan zal het niet meevallen om schokvrij op een hogere framerate en instelling als laag te spelen.

-
- Lid
Nvidea GTX 600 serie die zijn erg goed 
Kijk anders hier eens op altijd goede hardware info
http://nl.hardware.info/productgroep/5/ ... b:products

Kijk anders hier eens op altijd goede hardware info

Je moet eerder denk aan minimaal een GTX650TI van rond de 160 euro of zwaarder en dus duurder want anders kan je het wel vergeten.
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
Goedkoop is waardeloos, geloof mij.
Voor een goede graphics card ben je al gauw 100 tot 150 euro kwijt.
Ik heb een zware kaart in m'n machine zitten, vreet stroom, maar dat is mijn zorg niet
Voor een goede graphics card ben je al gauw 100 tot 150 euro kwijt.
Ik heb een zware kaart in m'n machine zitten, vreet stroom, maar dat is mijn zorg niet

Voetje voor voetje, zo kom je verder!