hey allemaal
even een paar vraagjes:
ik heb gemerkt dat alle mod bestandjes met als aanvulling .rar niet werken in de laatste versie. althans toch niet hier.
wat kan ik daar aan doen?
zou het geen idee zijn om de mods die goedgekeurd worden door scs eventueel op te nemen in het spel zodat deze zeker voor ieder zullen werken?
zo kunnen eventueel scania torpedo en exc opgenomen worden maar ook verschillende tuning mods opgenomen worden in de lijsten.
zo moeten er ook niet steeds modellen worden opgeofferd voor skins. bij daf zou je zo een standaard cf en xf kunnen opnemen en laten tunen naar de andere ten toon gestelde modellen. idem voor de andere merken.
rar bestanden
- Barry Butsers
- Lid
Re: rar bestanden
Heb je die .rar bestanden dan wel uitgepakt? Want bij mij werken ze wel gewoonLRT schreef:hey allemaal
even een paar vraagjes:
ik heb gemerkt dat alle mod bestandjes met als aanvulling .rar niet werken in de laatste versie. althans toch niet hier.
wat kan ik daar aan doen?
zou het geen idee zijn om de mods die goedgekeurd worden door scs eventueel op te nemen in het spel zodat deze zeker voor ieder zullen werken?
zo kunnen eventueel scania torpedo en exc opgenomen worden maar ook verschillende tuning mods opgenomen worden in de lijsten.
zo moeten er ook niet steeds modellen worden opgeofferd voor skins. bij daf zou je zo een standaard cf en xf kunnen opnemen en laten tunen naar de andere ten toon gestelde modellen. idem voor de andere merken.
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
zijn dit dan zip bestanden?
ik ken er niet zo heel veel van.
heb ze momenteel even aan de kant gezet
hoe doe ik dat?
ik ken er niet zo heel veel van.
heb ze momenteel even aan de kant gezet
hoe doe ik dat?
- Barry Butsers
- Lid
Gwon als jij een .rar modje in de mod map zet. Dan rechtermuisknop en dan aanklikken ''hier uitpakken''. Moet je natuurlijk wel WINRAR hebben 

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!