rar bestanden

Plaats reactie
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

rar bestanden

Bericht door LRT »

hey allemaal

even een paar vraagjes:

ik heb gemerkt dat alle mod bestandjes met als aanvulling .rar niet werken in de laatste versie. althans toch niet hier.
wat kan ik daar aan doen?

zou het geen idee zijn om de mods die goedgekeurd worden door scs eventueel op te nemen in het spel zodat deze zeker voor ieder zullen werken?
zo kunnen eventueel scania torpedo en exc opgenomen worden maar ook verschillende tuning mods opgenomen worden in de lijsten.
zo moeten er ook niet steeds modellen worden opgeofferd voor skins. bij daf zou je zo een standaard cf en xf kunnen opnemen en laten tunen naar de andere ten toon gestelde modellen. idem voor de andere merken.
Barry Butsers
Lid
Lid

Re: rar bestanden

Bericht door Barry Butsers »

LRT schreef:hey allemaal

even een paar vraagjes:

ik heb gemerkt dat alle mod bestandjes met als aanvulling .rar niet werken in de laatste versie. althans toch niet hier.
wat kan ik daar aan doen?

zou het geen idee zijn om de mods die goedgekeurd worden door scs eventueel op te nemen in het spel zodat deze zeker voor ieder zullen werken?
zo kunnen eventueel scania torpedo en exc opgenomen worden maar ook verschillende tuning mods opgenomen worden in de lijsten.
zo moeten er ook niet steeds modellen worden opgeofferd voor skins. bij daf zou je zo een standaard cf en xf kunnen opnemen en laten tunen naar de andere ten toon gestelde modellen. idem voor de andere merken.
Heb je die .rar bestanden dan wel uitgepakt? Want bij mij werken ze wel gewoon
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door LRT »

zijn dit dan zip bestanden?
ik ken er niet zo heel veel van.
heb ze momenteel even aan de kant gezet
hoe doe ik dat?
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

Gwon als jij een .rar modje in de mod map zet. Dan rechtermuisknop en dan aanklikken ''hier uitpakken''. Moet je natuurlijk wel WINRAR hebben ;)
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Plaats reactie

Terug naar “Modden”