hallo mensen, dat begint hier al goed. ik heb een legale dvd rom gekocht uit duitsland van eurotruck 2.moet ik een produktcode intypen, ok geen probleem , die staat aan de binnenkant van de verpakking.tot ik de letter M moet intypen. dat lukt langs geen kanten.
wat nu??? ik kan alleen de demoversie doen !!
produktcode
Re: produktcode
Je weet zeker dat je de code goed leest? De mijne was 5 reeksen van 5 karakters.
Toetsenbord is ook niet stuk? (je hebt in je bericht in ieder geval een M staan, dus dat zal het dan wel niet zijn).
Geeft 'ie een foutmelding of iets? Wat gebeurd er precies?
Toetsenbord is ook niet stuk? (je hebt in je bericht in ieder geval een M staan, dus dat zal het dan wel niet zijn).
Geeft 'ie een foutmelding of iets? Wat gebeurd er precies?
"Always remember you're unique, just like everyone else."
het toetsenbord is zeker niet stuk ; ik heb het gekontroleerd. er gebeurd verder niks !! geen foutmelding of iets dergelijks, ik kan alle letters intypen in het spel alleen de letter M niet heel raar 

-
- Lid
al geprobeerd met het schermtoetsenbord en euro truck in window mode de m in te vullen?
- Noodleguitar
- Lid
Probeer de code eens gewoon in te typen in kladblok (inclusief streepjes) en dan te kopiëren. Als het goed is hoef je hem daarna niet eens in het spel te plakken, bij mij stond hij er al automatisch nadat ik hem had gekopieerd.
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
dank u wel dat probeer ik even met kladblok of met het schermtoetsenbord ...ik laat iets weten 

jeuhhhhhhhhhhh !!!!!!! gelukt...ik heb het gedaan met kladblok, toen ik het spel opende stond de produktcode er in. hartelijk bedankt voor de snelle reactie mensen

- Gunslinger
- Lid
Heb de game online gekocht, dus de digitale versie, en wat me meteen opviel dat ze adviseerde om de serial code op het klembord te plakken, en bij instalatie van de game stond hij al keurig ingevuld,
handig en scheelt weer wat tik werk
Grtz
handig en scheelt weer wat tik werk

Grtz
Fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn.
Sys specs:
i7-2600k 3.4Ghz
MSI P67A board
Case: Corsair Graphite 600T
Corsair Hydro H70
850watt PSU Gold
8Gig DDR 2133
Radeon HD6990 4GB
Multi monitor Eyefinity setup 3 x Samsung 2x24" 1x27"

Sys specs:
i7-2600k 3.4Ghz
MSI P67A board
Case: Corsair Graphite 600T
Corsair Hydro H70
850watt PSU Gold
8Gig DDR 2133
Radeon HD6990 4GB
Multi monitor Eyefinity setup 3 x Samsung 2x24" 1x27"

had ik ook voor .maar ik heb gevonden hoe het wel kan . bij mij was de M
de toets van de komma

gaaaaaaaaz
Het spel is inderdaad zo gemaakt dat hij je klembord automatisch leest (dus als je iets onder ctrl-c hebt staan)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...