Oneindige demo?

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
PinkR
Lid
Lid

Oneindige demo?

Bericht door PinkR »

Hallo iedereen,

Op zoek naar wat nieuws had ik dit weekend de demo van Euro Truck Simulator 2 gedownload. Erg leuk spel en ik ga het zeker aanschaffen! Als iemand een digitale download weet waar je met iDeal kunt betalen hou ik me aanbevolen. Anders bestel ik de 'echte' versie wel bij Bol.com.

Maar daar gaat mijn vraag niet over. Ik ben namelijk blij verrast door hoe uitgebreid de demo is. Ik heb al vele uren gespeeld de afgelopen dagen, vele ritten gemaakt binnen Duitsland, naar Nederland en nu ben ik zelfs met de boot naar Engeland. Ik vind dit opvallend veel voor een demo! Is dit hoe het hoort te zijn? Ik krijg wel het scherm dat ik een licentie in kan voeren, maar ik kan telkens gewoon op Demo blijven klikken.
FJBungy
Lid
Lid

Re: Oneindige demo?

Bericht door FJBungy »

Demo is het volledige spel. Je kunt het beperkt aantal uur spelen ( dacht 3 ) of zoveel km rijden.

En online aanschaffen via iDeal kun je doen bij MediaMarkt.nl

Heb zelf daar spel ook gekocht en code heb je gelijk na betaling op scherm voor je, en je krijgt het via mail.

Hopelijk is dit voldoende info :)
PinkR
Lid
Lid

Bericht door PinkR »

Wauw perfect, helemaal wat ik wilde weten! Ik ga hem meteen kopen bij MediaMarkt. Vrije middag :)
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

PinkR schreef:Hallo iedereen,

Op zoek naar wat nieuws had ik dit weekend de demo van Euro Truck Simulator 2 gedownload. Erg leuk spel en ik ga het zeker aanschaffen! Als iemand een digitale download weet waar je met iDeal kunt betalen hou ik me aanbevolen. Anders bestel ik de 'echte' versie wel bij Bol.com.

Maar daar gaat mijn vraag niet over. Ik ben namelijk blij verrast door hoe uitgebreid de demo is. Ik heb al vele uren gespeeld de afgelopen dagen, vele ritten gemaakt binnen Duitsland, naar Nederland en nu ben ik zelfs met de boot naar Engeland. Ik vind dit opvallend veel voor een demo! Is dit hoe het hoort te zijn? Ik krijg wel het scherm dat ik een licentie in kan voeren, maar ik kan telkens gewoon op Demo blijven klikken.
Het klopt dat de demo best lang duurt, je kunt of 10 ritten voltooien of 4000 kilometers maken. Pas dan is de demo afgelopen. Oftewel de demo is precies het zelfde dan het volledige spel, alleen zit er een km/ritten beperking op. Als je de actievatiecode hier
Spoiler: Open
http://gamesdownload.mediamarkt.nl/pc-g ... 02-39.html
bijv. koopt dan kun je die invoeren en dan kun je gwon de volledige versie spelen.
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
jarnelieftink13
Lid
Lid

Bericht door jarnelieftink13 »

zou hem ook kopen bij media markt ja heb ik ook gedaan hele snelle service en makkelijk betalen
ether piraten aan de macht
xander1986
Lid
Lid

Bericht door xander1986 »

PinkR schreef:Wauw perfect, helemaal wat ik wilde weten! Ik ga hem meteen kopen bij MediaMarkt. Vrije middag :)
Je kunt hem ook als download kopen bij de Media Markt en je kunt ook betalen met ideal dan :thumbup:

:arrow: -Ik heb al gezien dat dit is vermeld maar weet niet hoe ik het bericht moet verwijderen-
PinkR
Lid
Lid

Bericht door PinkR »

Nogmaals bedankt iedereen. Ik heb hem bij Mediamarkt online als download gekocht en meteen ge-upgrade naar de nieuwste versie. Mijn stuurtje opgezocht en aangesloten, dat gaat als ee tierelier!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”