Hallo beste (ETS2 truckers) leden,
Ik heb een probleem mijn probleem is: ik klik op euro truck simulator 2 en dan zie ik zoon zwart scherm oké is goed en sec later plots. Het loopt vast dan zegt hij ongeveer dit progamma werkt niet meer.
eerst deed hij het wel vandaag heb ik een savegame gedownload en toen werkte hij niet meer eerder ook niet meer ik heb mijn mods er ook er uitgehaald dat werkt ook niet ik heb als eerste toen ik begon aan die savegame heb ik de laatste update gedownload:1.2.5.1 en toen heb ik die savegame gedownload hier is de link voor de savegame: http://www.youtube.com/watch?v=9xmrCghqf9A
iemand vroeg of het ook met die nieuwste update kan en toen zij hij ja dus heeft iemand raad???? Danku wel alvast voor het andwoord vast
Vriendelijke groeten loken116
Euro truck simulator 2 crasht wanneer ik hem speel
Re: Euro truck simulator 2 crasht wanneer ik hem speel
Waarschijnlijk zit er iets in die savegame waardoor het bij jou niet werkt(mods) of je komt een aantal bestandjes tekort. Gewoon je eigen savegame dus gebruiken en lekker zelf gaan spelen 

ja maar ik heb dat probleem nou ook met mijn savegame of moet ik hem opnieuw installeren?Calzone schreef:Waarschijnlijk zit er iets in die savegame waardoor het bij jou niet werkt(mods) of je komt een aantal bestandjes tekort. Gewoon je eigen savegame dus gebruiken en lekker zelf gaan spelen

Dat word waarschijnlijk een nieuw profiel aanmaken dan
Dat is ehmmm nogal *** wand ik zat in level 15 mag ik anders jou savegame??? wand ik heb geen zin om weer helemaal overnieuw te gaan spelenCalzone schreef:Dat word waarschijnlijk een nieuw profiel aanmaken dan

- jarnelieftink13
- Lid
cheat dan gewoon weer tot level 15loken116 schreef:Dat is ehmmm nogal *** wand ik zat in level 15 mag ik anders jou savegame??? wand ik heb geen zin om weer helemaal overnieuw te gaan spelenCalzone schreef:Dat word waarschijnlijk een nieuw profiel aanmaken dan
ether piraten aan de macht
Ik ga het hele spel er af gooien en dan er weer op doen plus mijn documenten ets2 map weg halen jammer dan