Wat kan er eventueel beter nog ?
Re: Wat kan er eventueel beter nog ?
ik heb eingelijk nog maar 1 wens voor ets 2 .. DAF CF
- stefanneke
- Lid
helemaal mee eensnick schreef:ik heb eingelijk nog maar 1 wens voor ets 2 .. DAF CF
dat AI verkeer dat mag gwn beter ik erger me er kapot aan...
- Barry Butsers
- Lid
Ik ook nog steeds 

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
- truckergeerard
- Lid
ik weet niet hoever de meesten zijn , wat level (ik ben bij level 18) je kan bij je eigen garage je truck niet repareren of tunen ;dan moet je naar een andere garage rijden waar dit wel kan:is dit niet een beetje onlogisch?
dit is toch veel leuker dit bij je eigen garage te doen!!!(kan het ook mis hebben hoor)misschien een idee voor de jongens van SCS
dit is toch veel leuker dit bij je eigen garage te doen!!!(kan het ook mis hebben hoor)misschien een idee voor de jongens van SCS

I`m ready to put the' HAMMER' down
Ik heb thuis geen complete voorraad aan lampenbeugels en bullbars liggen hoortruckergeerard schreef:ik weet niet hoever de meesten zijn , wat level (ik ben bij level 18) je kan bij je eigen garage je truck niet repareren of tunen ;dan moet je naar een andere garage rijden waar dit wel kan:is dit niet een beetje onlogisch?

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- Overvolle parkeerplaatsen, dat je op de afrit naar het tankstation/parkeerplaats moet slapen
- Gordijnen voor t raam als je rust dit geld ook voor het Ai verkeer
- Meer opties om aan het interieur toe te voegen
- Gordijnen voor t raam als je rust dit geld ook voor het Ai verkeer
- Meer opties om aan het interieur toe te voegen
- het AI verkeer ergert me zot (ze blijven gewoon staan zodat je niet weg kan of geven compleet geen voorrang waar nodig)
- kaarten mogen uitgebreid worden. (enkele stukken komen er aan las ik)
- meer tuning onderdelen en mogelijkheden voor de kleuren (heb gemerkt dat we met velen maar een paar details uit elkaar liggen.)
- kaarten mogen uitgebreid worden. (enkele stukken komen er aan las ik)
- meer tuning onderdelen en mogelijkheden voor de kleuren (heb gemerkt dat we met velen maar een paar details uit elkaar liggen.)
- Dennis[DAFNL]
- Lid
dat je je ingehuurde chauffeurs tegen komt zou me leuk lijken en dat ze naar je seinen
dat als je je trailer moet ophalen dat daar nog meer vrachtauto's staan om ook hun trailer op te halen
dat je ff moet wachten totdat hun weg zijn zodat je er bij kan
meer verkeer en af toe eens een file door een ongeval
dat de andere vrachtwagens ook gewoon 80,85 rijden en niet 60 op de snelweg want je bent
alleen maar aan het inhalen
dat niet alleen jij een gepimpte vrachtwagen hebt maar de andere vrachtwagens dat ook hebben
en als laatste dan want ik kan nog wel ff zo door gaan maar dat is ook neit leuk meer
dat als je een brulpijp er onder hebt zitten dat ook echt het geluid eruit komt want die mods die je daar voor kan downloaden dat
lijkt helemaal nergens op en zijn 9 van de 10 keer alleen maar voor durf 't bijna niet ze zeggen voor scania
dat als je je trailer moet ophalen dat daar nog meer vrachtauto's staan om ook hun trailer op te halen
dat de andere vrachtwagens ook gewoon 80,85 rijden en niet 60 op de snelweg want je bent
dat niet alleen jij een gepimpte vrachtwagen hebt maar de andere vrachtwagens dat ook hebben
en als laatste dan want ik kan nog wel ff zo door gaan maar dat is ook neit leuk meer
dat als je een brulpijp er onder hebt zitten dat ook echt het geluid eruit komt want die mods die je daar voor kan downloaden dat
lijkt helemaal nergens op en zijn 9 van de 10 keer alleen maar voor durf 't bijna niet ze zeggen voor scania
Niet Lullen Maar Brullen!!!
- scaniav8boy
- Lid
- Contacteer:
Dennis[DAFNL] schreef:dat je je ingehuurde chauffeurs tegen komt zou me leuk lijken en dat ze naar je seinen
ben het wel met je eens zoals over die andere chauffeurs.
want zoals ik in 18 wheels of steel had kon je met andere chauffeurs praten
ookal begreep ik er geen zak van maar kon wel en volgens mij kan dat hier niet
niet dat dat het slimste is maar zoals wat hier boven staat daar ben ik wel mee
eens.
en ik weet niet of jullie er mee eens zijn maar zou het een leuk idee zijn voor in de
toekomst om bij voorbeeld een truckstop tehebben waar je binnen kunt zitten en met
andere chauffeurs om tafel kunt zitten tenminste dat lijkt me ook wel leuk daar word het spel
nog echter van zeg maar.
als het niet kan zoals het moet dan moet het zoals het kan