Bank
- biochazard
- Lid
Re: Bank
de game moet voor iedereen toegankelijk blijven noobs en pro'sFJBungy schreef:Das waar maar echter krijg je in het echt niet zo paar ton om een nieuwe truck te kopen. Je moet aan kunnen tonen dat je geld binnen kunt halen om lening af te lossen van misschien 4k in de maand.

SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
Ben met je 100% mee eens. Alleen ik vind het nog steeds veel te makkelijk begin hebben. Zo als op forum ook paar keer voor kwam over gebruikte trucks. Dat had ik liever ook in het begin.biochazard schreef:de game moet voor iedereen toegankelijk blijven noobs en pro'sFJBungy schreef:Das waar maar echter krijg je in het echt niet zo paar ton om een nieuwe truck te kopen. Je moet aan kunnen tonen dat je geld binnen kunt halen om lening af te lossen van misschien 4k in de maand.
-
- Lid
- Contacteer:
ik heb het in het begin gehad door een fout,maar ben nu al bij level 26.
Maar uit ervaring weet ik dat dan je bezit in beslag word genomen, als je dagen in het rood staat, krijg je op tenduur bericht van de bank dat je binnen zoveel dagen je schuld moet aflossen, anders word je eigendom in beslag genomen. bij mij was dat 1 truck.
Maar uit ervaring weet ik dat dan je bezit in beslag word genomen, als je dagen in het rood staat, krijg je op tenduur bericht van de bank dat je binnen zoveel dagen je schuld moet aflossen, anders word je eigendom in beslag genomen. bij mij was dat 1 truck.