Bank

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Verenzak
Lid
Lid

Re: Bank

Bericht door Verenzak »

Ik ben sinds vorige week opnieuw begonnen, maar dan zonder hulp van de bank. 250k en 12 levels verder heb ik me eerste truck gekocht.
Nothingo veryo specialo.
biochazard
Lid
Lid

Bericht door biochazard »

FJBungy schreef:Das waar maar echter krijg je in het echt niet zo paar ton om een nieuwe truck te kopen. Je moet aan kunnen tonen dat je geld binnen kunt halen om lening af te lossen van misschien 4k in de maand.
de game moet voor iedereen toegankelijk blijven noobs en pro's ;)
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
FJBungy
Lid
Lid

Bericht door FJBungy »

biochazard schreef:
FJBungy schreef:Das waar maar echter krijg je in het echt niet zo paar ton om een nieuwe truck te kopen. Je moet aan kunnen tonen dat je geld binnen kunt halen om lening af te lossen van misschien 4k in de maand.
de game moet voor iedereen toegankelijk blijven noobs en pro's ;)
Ben met je 100% mee eens. Alleen ik vind het nog steeds veel te makkelijk begin hebben. Zo als op forum ook paar keer voor kwam over gebruikte trucks. Dat had ik liever ook in het begin.
Nederland
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Nederland »

ik heb het in het begin gehad door een fout,maar ben nu al bij level 26.

Maar uit ervaring weet ik dat dan je bezit in beslag word genomen, als je dagen in het rood staat, krijg je op tenduur bericht van de bank dat je binnen zoveel dagen je schuld moet aflossen, anders word je eigendom in beslag genomen. bij mij was dat 1 truck.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”