voor skinnen heb je DXTbmp nodig

Het is niet alleen moeilijk om zinnige antwoorden te geven, maar ook om zinnige vragen te stellen. Er worden zo veel dubbele vragen gesteld, dat ik heel goed begrijp dat mensen daar geirriteert door worden. Want het is ook zo moeilijk om even www.google.nl in te typen of het is ook lastig om even hier op het forum rond te kijken en zo je info bij elkaar krijgt. Volgens mij vinden veel mensen het moeilijk om verder te kijken dan je neus lang is.driverjan schreef:Daar zijn beheerders wel degelijk voor, om je een antwoord terug te geven, en zeker als je hem een mail stuurt. Zei starten hier toch een forum of zit ik er naast, in dat geval ga ik dan ook maar met me hakken op me bureau liggen en wachten tot het naar me toe komt. Maar gelukkig was er een van de bezoekers om het juiste antwoord te geven, dat schijnt hier toch echt moeilijk te zijn. Iemand vraagt iets, wil iets leren en vervolgens krijg je geen enkel zinnig antwoord, kijk en dan heb je een beheerder die hoort daar in te grijpen. Maar valt me vaker op dat hij ligt te slapen, geen idd wat hij wel doet maar opletten of alles goed gaat in ieder geval niet.