[ VRAAG ] over UK met de boot / trein

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Bommeltje
Lid
Lid

[ VRAAG ] over UK met de boot / trein

Bericht door Bommeltje »

Hoi allemaal,

Ik was net aan het rijden en er viel me iets op.
Als ik rit heb naar UK of van UK naar ander land en ik moet met de trein of boot(maakt niet uit welke of waarvandaan en welke richting ik op ga) en ik rij voor een baas dan moet ik de boot of trein zelf betalen.
Ik was van mening dat dat normaal door de baas betaald wordt?

Tenminste de chauffeurs die wij kennen daar betaalt de baas de overtocht in het echte leven en niet de chauffeur.
Dus is eigenlijk mijn vraag hoe zit dat in het echte leven en als het klopt dat als je voor een baas rijdt en die betaalt die kosten waarom is dat in het spel dan dat je zelf betaalt voor de overtocht en niet de baas als je daarvoor rijdt?

Hoop dat iemand ons meer duidelijkheid kan en wil geven.
Nogmaals het is een vraag en zie het (afhankelijk van de reacties) niet als bug op dit moment.
Meer eventueel een schoonheidsfoutje ;) .

Alvast onze dank voor de reacties. :)
nexuz
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] over UK met de boot / trein

Bericht door nexuz »

Voor zover dat ik weet als je niet als zelfstandige werkt worden alles tol en overzet kosten betaald door de baas naar jou toe en van de klant naar de baas toe.

Mvg
Bommeltje
Lid
Lid

Bericht door Bommeltje »

dank je voor je reactie.

Wat je zegt is wat we al dachten hoe het in het echt gaat, alleen in het spel werkt dat iets anders bij ons.
Dan betaal je de overtocht kosten zelf en de tol soms ook als ik voor de baas rij.

Weet niet of dat bij anderen ook zo is of is opgevallen.
Maar ben iemand die graag wil weten hoe het zit en wie weet dat dat ooit in de toekomst bij ETS2 nog aangepast kan worden zodat het nog realistischer is, met sommige ritten hou je niet veel over als je die kosten zelf betaalt.
Die ritten laten wij dan ook meestal maar liggen vanwege die overtocht kosten.
nexuz
Lid
Lid

Bericht door nexuz »

Bommeltje schreef:dank je voor je reactie.

Wat je zegt is wat we al dachten hoe het in het echt gaat, alleen in het spel werkt dat iets anders bij ons.
Dan betaal je de overtocht kosten zelf en de tol soms ook als ik voor de baas rij.

Weet niet of dat bij anderen ook zo is of is opgevallen.
Maar ben iemand die graag wil weten hoe het zit en wie weet dat dat ooit in de toekomst bij ETS2 nog aangepast kan worden zodat het nog realistischer is, met sommige ritten hou je niet veel over als je die kosten zelf betaalt.
Die ritten laten wij dan ook meestal maar liggen vanwege die overtocht kosten.

Ik denk als je het vergelijkt dat je kosten al in het totaal bedrag zitten als ik kijk als ik een ritje van Calais naar Dover doe of van Calais naar Lille ongeveer even ver krijg ik voor Calais - Dover meer dan voor Calais - Lille (hangt natuurlijk ook af van soort vracht)
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Als je voor een baas rijd. moet het gewoon vergoed worden vind ik ;p
Bommeltje
Lid
Lid

Bericht door Bommeltje »

jztrucking schreef:Als je voor een baas rijd. moet het gewoon vergoed worden vind ik ;p

Dan ben je niet de enige die dat vind hahaha.
Maar wat we zo merken is dat het wel bij meer mensen is opgevallen dus het ligt niet aan ons. ;)

Ondanks de weinige reacties maar vind het trouwens niet echt terug te vinden in de bedragen die je kan verdienen.
Rit Amsterdam - Osnabruck bijvoorbeeld levert mij in verhouding meer op dan Amsterdam - gelijkwaardige afstand en zelfde soort vracht naar Engeland.
Dan komt het bij ons niet over dat de overtocht in de prijs zit die je kan ontvangen bij goed afleveren.

Maar goed verder blijft het leuk om te spelen kan nooit in 1 keer perfect zijn :lol: .
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Volgens mij krijg je voor zulke ritten iets meer loon, zodat de overtocht verrekend wordt.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
FJBungy
Lid
Lid

Bericht door FJBungy »

Volgens mij krijg je echt niks voor. Ik heb zelf rit gedaan naar UK en rit naar duitsland. Zelfde afstand ongeveer ( ging om 10 tot 50km verschil ) naar UK kreeg ik ongeveer 1k minder dan duitland.

Terwijl eigenlijk bijna zelfde bedrag voor beide ritten stond. En nu ik op me zelf rij zonder baas boven mij vermijd ik UK, niet om kosten ofzo maar vind het niet echt fijn om daar te rijden. Ik probeer nu ritten van ongeveer 900 / 1100 km te pakken. Heb pas afstand tot 1100 open.

En wat mij betreft mogen ze het wel veranderen want alle kosten komen op eigen rekening en niet die van baas.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”