Een map-editor

Plaats reactie
Production
Lid
Lid

Een map-editor

Bericht door Production »

Hallo,

Ik wil heel graag een map-editor in handen krijgen om een leuke map te maken. Iemand een linkje? :$
ETS 2 Gamer | Patch 1.1.3
Calzone
Lid
Lid

Re: Een map-editor

Bericht door Calzone »

Map editor zit in het spel ingebouwd ;) Met Google of met de zoekfunctie van het forum kun je waarschijnlijk wel vinden wat je zoekt ;)
mvos97
Lid
Lid

Bericht door mvos97 »

Er staat er een bij handleiding is voor ets en gts maar doet ook bij ets2. Heb zelf gerobeerd alleen opslaan lukt mij niet want scs heeft aardig beveiligd
DAF NEDERLANDSE TROTS
HenkS1953
Lid
Lid

Bericht door HenkS1953 »

Je moet op build klikken inplaats van opslaan heb ik gelezen.
Afbeelding
Kies als beroep iets wat je graag doet, dan hoef je nooit te werken.
wesselll
Lid
Lid

Bericht door wesselll »

mvos97 schreef:Er staat er een bij handleiding is voor ets en gts maar doet ook bij ets2. Heb zelf gerobeerd alleen opslaan lukt mij niet want scs heeft aardig beveiligd
heb je misschien dit?? "[zips]Sorry Seeking in compressed files are not allowed."[zips]"
wesselll
Lid
Lid

Bericht door wesselll »

wesselll schreef:
mvos97 schreef:Er staat er een bij handleiding is voor ets en gts maar doet ook bij ets2. Heb zelf gerobeerd alleen opslaan lukt mij niet want scs heeft aardig beveiligd
heb je misschien dit?? "[zips]Sorry Seeking in compressed files are not allowed."[zips]"
dan moet je dit doen:

Ten eerste: je moet een map hebben in Program Files\Euro Truck Simulator 2. Noem de map base. daarin maak je een map die je map noemt.
Ten tweede: Je moet WINRAR hebben
Ten derde: Zet de originele map (europe.mbd) in de map die bij "Ten eerste" staat.
Dan ga je naar de map die bij "Ten eerste" staat.
Dan ga je terug in de map base.
Rechtermuisknop op "map" en dan map aan archief toevoegen.

NU WORD HET BELANGRIJK OM DE VOLGENDE MELDING TE VOORKOMEN, [ZIPS]SORRY, SEEKING IN COMPRESSED FILES ARE NOT ALLOWED[ZIPS]!!

Klik op NORMAAL van de lijst en selecteer de bovenste ("opslaan" of in het engels "store")
verander de naam bovenin "map.zip" naar "map.scs" (zonder aanhaalingstekens)

Je krijgt dan het bestand map.scs, en verplaats die naar de map mijn documenten -> euro truck simulator 2 -> mods

Bewerk nu de map.

Na het bewerken en opslaan ga doe je weer het zelfde vanaf "Dan ga je naar de map die bij Ten eerste staat"

(dus eigenlijk de map map weer toevoegen aan het nieuwe bestand map.scs en verplaats dit ook weer in mijn documenten -> euro truck simulator 2 -> mods maar vergeet niet vanaf "Klik op NORMAAL" enz. )

Wanneer je de map.scs nu weer in het mapje mods hebt staan, check je of het werkt.

P.S. Wanneer je de map officieel wilt gebruiken, gebruik je niet save map in de editor maar build map

Ik hoop dat ik genoeg heb uitgelegd :P

M.V.G Mij
MANandVWforlive
Lid
Lid

Bericht door MANandVWforlive »

Hallo mensen.

Ik dacht ik maak ff geen nieuwe topic aan maar stel de vraag hier.
Ik heb gezocht op internet en ben op deze site terecht gekomen http://www.scribd.com/doc/58088565/Euro ... ing-Manual
Alleen ik loop hier vast: Het is trouwens van Euro truck Simulator, maar ik kan geen ETS 2 vinden. Als iemand er een weet die duidelijk genoeg is post de link aub.
Afbeelding

Alvast bedankt, hoop dat het duidelijk genoeg is.
Plaats reactie

Terug naar “Overig”