schade
- stefanneke
- Lid
Re: schade
van die afritten had ik ook gemerkt is best wel vervelend
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Ik heb wel eens minuten stil gestaan, met de motor uit. En op m'n telefoon gezeten.
WAT? ZWARTE KAT!
- Dennis[DAFNL]
- Lid
dat heb ik ook heel vaak kijk ik in me spiegels en ga links of recht en bam zit er in 1 keer een auto naast tewel je 1 sec geleden nog gekeken hebtBarry Butsers schreef:ik had gister dat er ineens uit het niets een auto voor mijn vrachtwagen kwam. net ofdat hij geteleporteerd werd naar recht voor mijn truck
Niet Lullen Maar Brullen!!!
- Barry Butsers
- Lid
maar dat heb ik ook wel ooit, maar da heeft dan met de dode hoek te maken, maar die auto die kwam ineens recht voor mijn truck ''op bliepen''
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
- alexander1997
- Lid
Ik irriteer me daar ook aan, als ik achter op een auto rijd ( per ongeluk natuurlijk
) Dan verdwijnt die auto, en na 2 minuten ploft hij opeens weer voor mij neer..... En ik heb ALTIJD tussen Hamburg en Bremen dat er een auto vol achter op mijn oplegger klapt waardoor ik opeens 4% schade heb aan mijn oplegger....

Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
Ik rij ten allertijden met lichten aan dat voorkomt dat de auto's achterop je trailer rijden.
Lichten de hele tijd aan is een behoorlijke FPS trekker op mijn PC, dus ik laat ze zoveel mogelijk uit 

- Barry Butsers
- Lid
Ik merk er niks van, maar ik hou ze altijd uit totdat ik een bekeuring krijg 

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
- scaniav8boy
- Lid
- Contacteer:
ik vind dat het spel minder leuk zo is.
elke keer als in in engeland ben heb ik opeens heel veel schade aan de trailer
ik heb nu een lange rit en over de hele rit had ik 7% aan de truck terwijl ik nergens
tegen aanreed maar dat vind ik niet erg.
maar ik had hem opgeslagen en ik begon weer en opeens 4% aan de trailer terwijl ik
nergens tegen aanreed en dat maakt voor mij een waardeloos spel want zulke dingen
maakt het minder leuk en ja zoals de meeste zeggen met die auto's is ook irritant want
de meeste auto's rijden gewoon door of voegen gewoon in vlak voor je neus ja zo kom je
toch nooit een stap verder in het spel ????????
elke keer als in in engeland ben heb ik opeens heel veel schade aan de trailer
ik heb nu een lange rit en over de hele rit had ik 7% aan de truck terwijl ik nergens
tegen aanreed maar dat vind ik niet erg.
maar ik had hem opgeslagen en ik begon weer en opeens 4% aan de trailer terwijl ik
nergens tegen aanreed en dat maakt voor mij een waardeloos spel want zulke dingen
maakt het minder leuk en ja zoals de meeste zeggen met die auto's is ook irritant want
de meeste auto's rijden gewoon door of voegen gewoon in vlak voor je neus ja zo kom je
toch nooit een stap verder in het spel ????????
als het niet kan zoals het moet dan moet het zoals het kan