ik wil een pc stuur gaan xpadden dat is zeg maar. bijvoorbeeld op het stuur druk ik een knop in en die knop zet ik bijvoobeeld om naar de h. zo kan ik in het spel de letter h selecteren als bijvoorbeeld de toeter. en zodra ik op het stuur die knop in druk. wordt die omgezet naar de H en toetert hij dus.
maar het probleem is ik wil een race spel doen. en als ik naar links stuur wordt dat omgezet naar een knop. het is te vergelijken zeg maar met een race spel met toetsenbord spelen. onmogelijk eigelijk dus.
ik wil dat het stuur wordt omgezet in een knop maar met beweging. zoals als ik het stuur naar 25% stuur dat in het spel ik ook 25% stuur. en niet gelijk van iets sturen en in het spel gelijk vol op sturen
zelfde met het gaspedaal. ik druk hem heel iets in en dan ziet xpadder dus dat die knop is geactiveerd en zet dat om naar die toets maar dan zit ik met een gapedaal 1 cm ingedruk. en in het spel geef ik vol gas
hoe kan ik mijn stuur en gas/rem pedaal instellen zodat die ook werkelijk bij 25% draaien in het spel ook 25% draaidt en niet gelijk volop
groetjes vino
xpadder
Re: xpadder
verwijder xpadder.
ga naar de opties van het spel en wijzig de toets voor de functie die je wilt toevoegen aan het stuur. klik dan op de knop die je wilt instellen en voila, je bent klaar. je hebt dat xpadder helemaal niet nodig.
ga naar de opties van het spel en wijzig de toets voor de functie die je wilt toevoegen aan het stuur. klik dan op de knop die je wilt instellen en voila, je bent klaar. je hebt dat xpadder helemaal niet nodig.
eigelijk wel in dit geval gaat het om een spel test drive unlimted 2 en een stuur microsoft sidewinder precision steering wheel.
ik kan in het spel wel gas en remmen maar het probleem is als ik rechts wil instellen dan stuur ik dus naar rechts. staat er links het lijkt wel alsof het stuur maar 1 richting heeft en dat is links.
daarom wil ik via xpadder het sturen omdat het probleem ik kan aleen naar rechts sturen
ik kan in het spel wel gas en remmen maar het probleem is als ik rechts wil instellen dan stuur ik dus naar rechts. staat er links het lijkt wel alsof het stuur maar 1 richting heeft en dat is links.
daarom wil ik via xpadder het sturen omdat het probleem ik kan aleen naar rechts sturen
miss je stoftware van je stuur even verwijderen en dan weer instellen misscjien helpt dat wel heb dat probleem zelf nog nooit gehad maar je kan het wel proberen
met de vlam in de pijn