ik wil een logitech formula vibration feedback wheel gaan kopen. maar het is een vrij oud stuur en er is weinig info op het net te vinden dus vraag ik het aan jullie.
Hoeveel graden draaidt het wiel ?
heeft het force feedback ( staat in de titel Feedback ga der van uit maar je weet nooit!)
wekrt het op de meeste spellen van nu zoals German truck simulator Test drive unlimited 2 ?
logitech formula vibration feedback wheel
-
- Lid
Re: logitech formula vibration feedback wheel
mmm ik zou voor de zekerheid dan een logitech driving force gt aanraden.. 100,- heb je er een....
Want van deze heb ik nog nooit gehoord en daarom denk ik dat het niet bij ets2 werkt...
Want van deze heb ik nog nooit gehoord en daarom denk ik dat het niet bij ets2 werkt...
als je toch dit stuur wil hebben kan je het vragen op het logitech forum:
http://forums.logitech.com/t5/PC-Gaming/bd-p/pcgaming
http://forums.logitech.com/t5/PC-Gaming/bd-p/pcgaming
Ik heb het stuur en gas/rempedaal ook, rijd prima wijkt alleen een beetje naar links of rechts af dit komt misschien om dat ik hem op schoot heb. Veder goed stuur, en werkt ook op vele andere spellen. Tis wel aanbevolen (hier kwam ik zelf te laat achter) de bijgeleverde software te installeren, dan werkt ie beter. Mijnde is een paar jaartjes oud en doet het nog prima. Ik zeg kopen.
kangoeroe schreef:Ik heb het stuur en gas/rempedaal ook, rijd prima wijkt alleen een beetje naar links of rechts af dit komt misschien om dat ik hem op schoot heb. Veder goed stuur, en werkt ook op vele andere spellen. Tis wel aanbevolen (hier kwam ik zelf te laat achter) de bijgeleverde software te installeren, dan werkt ie beter. Mijnde is een paar jaartjes oud en doet het nog prima. Ik zeg kopen.
Misschien een tip.
Als je stuur afwijkt naar een kant of hij werkt niet echt lekker ga dan naar opties.
Kies dan gameplay en klik stuuras aan,,,,,,,,,,,de letters in die balk worden dan geel.....draai nu aan je stuur en je ziet dat de balk weer grijs wordt.
Nu heeft het stuur de juiste instellingen voor die truck en hij zal beter sturen.
Dit kan je het best ook doen als je met een andere truck gaat rijden
-
- Lid
Ikzelf heb een Driving force GT van Logitech, het is een prachtig stuur, goede grip, goede handeling, goed bereik van alle bedieningen
de versnellingspook is wel alleen duwen of trekken, geen h-shifter, als je dat wilt kies je best een G27 van Logitech, deze is wel duurder
weetje: de driving force is soms wel een luidruchtig ding, de servo laat soms wel van zich horen in het bochtenwerk en als je de feedback op zet en dan op een aardeweg rijd of een ongeluk hebt dan is hij heel luidruchtig(vibratie)
de versnellingspook is wel alleen duwen of trekken, geen h-shifter, als je dat wilt kies je best een G27 van Logitech, deze is wel duurder
weetje: de driving force is soms wel een luidruchtig ding, de servo laat soms wel van zich horen in het bochtenwerk en als je de feedback op zet en dan op een aardeweg rijd of een ongeluk hebt dan is hij heel luidruchtig(vibratie)
zelf heb ik ook de logitech formula vibration feedback gehad
maar ik vond het niks want er zitten zuignappen onder
ik heb dus ogitech formula vibration feedback verkocht
en daarvoor een logitech driving force gt gekocht prima stuur
maar ik vond het niks want er zitten zuignappen onder
ik heb dus ogitech formula vibration feedback verkocht
en daarvoor een logitech driving force gt gekocht prima stuur
bedankt allemaal ik heb 1 probleem waar ik graag hulp mee wil
ik wil Test Drive Unlimited 2 spelen. en ik kon eerst niet gas en rem instellen omdat dat op 1 as stond dat kon ik veranderen naar apaarte assen dus voor rem en gas apparte assen. nu heb ik het zelfde probleem met het sturen. in het spel wil ik rechts instellen dus stuur ik naar rechts staat er stick left. het lijkt er op dat hoe dan ook welke kant ik op draai met het stuur er staat stick left. hoe kan dit ?
X-axis stuur naar links

X-axis stuur naar rechts

merk wel op dat als ik naar links stuur dat er geen rood pijltje is en naar rechts wel. maar ik moet juist dat links en rechts werken
dit stuur werkt wel op test drive unlimted 2 zoals hier te zien. maar dit persoon weet waarschijnlijk niks van deadzones
http://www.youtube.com/watch?v=4j78N1ImFpU"
ik ben al 4 dagen aan het proberen en had dus eerst het probleem met het gas en rem. ik had alleen maar een stick up geen stick down. maar dat kwam dus door de gecombineerde as
nu aleen het stuur nog
ik koop geen ander stuur
groetjes vino
ik wil Test Drive Unlimited 2 spelen. en ik kon eerst niet gas en rem instellen omdat dat op 1 as stond dat kon ik veranderen naar apaarte assen dus voor rem en gas apparte assen. nu heb ik het zelfde probleem met het sturen. in het spel wil ik rechts instellen dus stuur ik naar rechts staat er stick left. het lijkt er op dat hoe dan ook welke kant ik op draai met het stuur er staat stick left. hoe kan dit ?
X-axis stuur naar links

X-axis stuur naar rechts

merk wel op dat als ik naar links stuur dat er geen rood pijltje is en naar rechts wel. maar ik moet juist dat links en rechts werken
dit stuur werkt wel op test drive unlimted 2 zoals hier te zien. maar dit persoon weet waarschijnlijk niks van deadzones
http://www.youtube.com/watch?v=4j78N1ImFpU"
ik ben al 4 dagen aan het proberen en had dus eerst het probleem met het gas en rem. ik had alleen maar een stick up geen stick down. maar dat kwam dus door de gecombineerde as
nu aleen het stuur nog
ik koop geen ander stuur
groetjes vino