Spoorbomen

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Calzone
Lid
Lid

Spoorbomen

Bericht door Calzone »

Hoe lang duurt het voordat de spoorbomen omlaag gaan bij spoorwegovergangen? De paar keer dat ik langs een spoorwegovergang ben gekomen en de lampen rood begonnen te knipperen heb ik er 1 á 2 game uren gestaan en gingen de bomen nog niet omlaag en bleef de trein gewoon staan waar die stond :? Toen ben ik maar gewoon door gereden terwijl de rest van de auto's wel bleef staan, maar het lijkt me dat de bomen veel eerder naar beneden zouden moeten gaan?
biochazard
Lid
Lid

Re: Spoorbomen

Bericht door biochazard »

sommige spoor over gangen knipperen altijd ene knippert andere niet
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
Sintclair
Lid
Lid

Bericht door Sintclair »

Heb al diverse overgangen gezien die dicht gingen en waarvoor ik ook moest stoppen. :thumbup: en dat duurde geen 2 uur:) kwam aan rijden spoor ging dicht stond x aantal min stil en bomen gingen weer omhoog!

Maar ook een aantal spoor overgangen gezien die inderdaad knipperden maar die niet dicht gingen niet op gelet hoe de overgang er uit zag
Cix

Bericht door Cix »

Dit lijkt me meer een klacht. Ik moet vaak zat wachten voor de spoorbomen. Soms zie ik in de verte al een trein, maar dan rijdt iedereen ook gewoon netjes door...
Gunslinger
Lid
Lid

Bericht door Gunslinger »

Heb ik laats ook gehad, lichten knipperen, bomen blijven open, en verderop staat dan een trein stil.
Toen het te lang duurde maar gewoon doorgereden,
Fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn.
Sys specs:
i7-2600k 3.4Ghz
MSI P67A board
Case: Corsair Graphite 600T
Corsair Hydro H70
850watt PSU Gold
8Gig DDR 2133
Radeon HD6990 4GB
Multi monitor Eyefinity setup 3 x Samsung 2x24" 1x27"
Afbeelding
stefanneke
Lid
Lid

Bericht door stefanneke »

als de lichten wit knipperen mag je gewoon doorrijden pas als ze op rood gaan moet je stoppen :?
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Klopt, maar bij mij beginnen de rode lampen dus te knipperen, de trein kan ik al zien, maar staat stil en de bomen blijven open :crazy: In zulke gevallen rijd ik ook gewoon door, maar het is natuurlijk niet echt leuk zo.
stefanneke
Lid
Lid

Bericht door stefanneke »

raar heb ik nog niet gezien
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Bug in England.. Spoorbomen gingen niet dicht tot dat ik erover heen was gereden.. toen gingen ze vrijwel direct ducht..
kangoeroe
Lid
Lid

Bericht door kangoeroe »

Ik stond net voor een spoorweg overgang en hij knipperde wit, ik dacht laat ik voor de grap eens wachten tot hoe lang het duurt voor dat een trein komt, kleine 4 uur game tijd gewacht geen trein. Later kwam ik bij een andere overgang en de lichten knipperden rood ik vol op de rem en wachten, maar binnen een x aantal minuten kon ik weer rijden.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”