ik heb die nieuwe patch gedownload.
maar nu krijg ik de melding ,dat ik mods moet verwijderen om te spelen.
dus mij vraag is ...hoe zet ik het weeer op patch 1.13
want ik wil de mods niet kwijt ,spel speelt prima met de mods.
Mods in patch 1.2.5
Mods in patch 1.2.5
1e afrit en het zuchten van een diesel .
Re: patc 1.2.5
Je wordt niet gedwongen je mods te verwijderen. Het spel detecteerd echter mods, en geeft aan dat mocht je problemen ondervinden met je spel, je eerst je mods moet verwijderen, voor je contact op neemt met bijv. SCS over je probleem.
Vaak zorgen slechte mods voor crashes in het spel, en niet het spel zelfs.
Vaak zorgen slechte mods voor crashes in het spel, en niet het spel zelfs.
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Mods in patch 1.2.5
Wat dacht je van een backup maken van je mods, mods verwijderen, patch installeren, mods terugplaatsen?
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

ik heb nooit problemen met het spel gehad .tot ik die nieuwe patch heb geprobeerdt.
met de patch craschet hij met opstarten van een profiel van een rijder.
heb het spel maar gedeinstalleert en terug naar de 1.1.3 patch gebracht.
werkt weer perfect.
ligt toch aan de patch en niet aan me mods (denk ik )...
met de patch craschet hij met opstarten van een profiel van een rijder.
heb het spel maar gedeinstalleert en terug naar de 1.1.3 patch gebracht.
werkt weer perfect.
ligt toch aan de patch en niet aan me mods (denk ik )...
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
Als hij crasht bij het laden van een profiel dan neem ik aan dat het aan de mods ligt die op dat moment ingeladen worden. Als het aan de patch zou liggen, zou je hele spel weigeren op te starten en zou een crash error geven. Ik raad je nogmaals aan de mods in een andere map onder te brengen, de mods uit de oorspronkelijke file te verwijderen, de patch te installeren, de mods weer terug te plaatsen. Of je blijft voor altijd vast op 1.1.3, dat is ook een optie, eentje die ik echter niet zou aanraden.
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

Patch 1.2.5.1 is uitgebracht, je zou deze even kunnen proberen. Hierin zijn diverse crashes opgelost.
zal een back-up maken van de mods.
en dan even die nieuwe patch uitproberen .
heb ( vind ik) hele mooie modsjes in de folder .
dus ik ben eeen beetje bang ,dat er 1 hele mooie tussen zit ,die een probleem geeft .
en er dus uit moet .
ps
met 1.1.3 is het nog steeds een heel mooi spel ;]
en dan even die nieuwe patch uitproberen .
heb ( vind ik) hele mooie modsjes in de folder .
dus ik ben eeen beetje bang ,dat er 1 hele mooie tussen zit ,die een probleem geeft .
en er dus uit moet .
ps
met 1.1.3 is het nog steeds een heel mooi spel ;]
heb het ook zitten. had enkel een mod voor echte namen en voor michelin poppetjes... mag dus niet meer
vreselijk spijtig
kan er iemand nieuwe schrijven of is dit definitief?

vreselijk spijtig
Had ik ook, vond die poppetjes wel leuk. Maar zijn er al mods voor echte bedrijven zoals TNT DHL Shell Esso(tankstation)??LRT schreef:heb het ook zitten. had enkel een mod voor echte namen en voor michelin poppetjes... mag dus niet meer![]()
vreselijk spijtig
Begrijpend lezen is ook een vak jongens. (Bijna) alle mods werken gewoon nog hoor! Die melding in het spel heeft daar niets mee te maken. De makers willen gewoon laten weten dat het niet hun probleem is als het spel crasht door een mod.
De enige problemen die ik nu tegen ben gekomen zijn in 1.2.5.1;
- mijn echte bedrijven+tankstations mod (de versie met o.a. H. Essers, Greenery en Stobart) worden bedrijfsnamen in tekst weer als origineel weergegeven.
- enkele mods zorgen ervoor dat de flares niet meer kloppen en de bus niet in het AI voorkomt.
De enige problemen die ik nu tegen ben gekomen zijn in 1.2.5.1;
- mijn echte bedrijven+tankstations mod (de versie met o.a. H. Essers, Greenery en Stobart) worden bedrijfsnamen in tekst weer als origineel weergegeven.
- enkele mods zorgen ervoor dat de flares niet meer kloppen en de bus niet in het AI voorkomt.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...