Gisteren was ik ets2 aan het spelen en ik reed in het mooie Engeland naar carlilse op een binnen door weg en er komt een tegemoet komende automobilist aan die aan het inhalen is bij doorgetrokken strepen en vol in de bocht! Hierdoor kon ik geen kant meer uit waardoor dus een confrontatie ontstond met als gevolg 42% schade aan truck en 8% aan de oplegger :@ wat een schade plaatje van €40K opleverde Leuk automobilisten die inhalen op plekken waar wij een bekeuring krijgen als we bij doorgetrokken streep in gaan halen.
Dit lijkt mij een kleine bug inhaalden automobilist in de bocht en doorgetrokken streep. Aan de andere kant ook wel realistisch in het echt zijn er zoveel gekken op de weg!
Hier de afbeeldingen!
Nog iets maar dat heeft niks met dit te maken maar vind het ook zo iets om 2 topics te maken.
Deze auto had ik op de kruising hier x aantal meter voor ingehaald en in een keer stond ik stil en stond die auto onder mijn trailer
Gelukkig geen schade.
[ GESLOTEN ] Auto's die inhalen bij doorgetrokken streep.
-
- Lid
Re: Auto's die inhalen bij doorgetrokken streep.
Die eerste is gewoon realistisch sommige bestuurders hebben lak aan doorgetrokken strepen
2de is wel vaag
2de is wel vaag
Re: Auto's die inhalen bij doorgetrokken streep.
Je eerste melding komt vaker voor, auto's cancelen nu hun inhaal manoeuvre, en sluiten weer aan. Soms staan ze dan helaas wel even stil. Tis altijd opletten geblazen.
De tweede melding, geen idee, als het niet vaker voorkomt kan SCS het niet nabootsen, en dus ook niet oplossen.
De tweede melding, geen idee, als het niet vaker voorkomt kan SCS het niet nabootsen, en dus ook niet oplossen.
Re: [ OPEN ] Auto's die inhalen bij doorgetrokken streep.
Heb gelukkig weinig ongevallen alleen gisteren 2x binnen 15min dat ze soms stilstaan heb ik al vaak genoeg gezien jah toen kon ik ook stoppen maar hier in de bocht en doorgetrokken streep en ik kon niet over de bult heen kijken zat ik er boven op:(
- biochazard
- Lid
ik haal alleen in als ik uit kan wijken in de berm en als ik iemand op mijn weg helft zie dan trap ik op de rem en handrem en stuur ik opzei
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
- Barry Butsers
- Lid
Ik heb ook vaak dat het tegemoet komende verkeer elkaar inhaalt. Als hij dan mij ziet gaat hij vol op de rem staan, maar een vrachtwagen remt niet zo goed, dus ook weer 10% schade erbij. Bijvoorbeeld als een vrachtwagen mij tegemoet komt en een auto hem probeert in te halen. Maar de auto is niet snel genoeg tussen mij en de tegenliggende vrachtwagen door, dus botst vol tegen mij op.
Ook heb ik wel eens ooit als ik tegen iemand aanrijd, dat hij naar 10 seconden verdwijnt. AI VERKEER IS ECHT
Ook heb ik wel eens ooit als ik tegen iemand aanrijd, dat hij naar 10 seconden verdwijnt. AI VERKEER IS ECHT
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
-
- Lid
Realiteit dat je nog een beetje op moet letten. ik word ook zo vaak ingehaald op doorgetrokkenstreep ;p
- Davy.de.Fauw
- Lid
Het moet haast doelbewust zijn gemaakt, en het is ook wel redelijk realistisch. Toch wel even vervelend als het je een hoop geld gaat kosten...
-
- Lid
Kost in het echt nog meer het is maar pcgeld
- Barry Butsers
- Lid
Ja maar ik vind het nu toch wel irritant noemen, een x is niet erg. Maar het is nu ongeveer elke rit raak. Tijd voor de update...
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!