Dat heb ik altijd met topics zoals deze.Bart schreef:Af en toe moet ik mij toch even voor mijn hoofd slaan als ik het zo allemaal lees
Forum iets strenger?
Re: Forum iets strenger?
-
- Lid
Het hoeft niet strenger mensen moeten gewoon duidelijk de regels volgen klaar. ;p
jah wat de type fouten betreftjztrucking schreef:Voor de release was het hier een stuk rustiger dus ook overzichtelijker.. Net wat je zegt van die mensen die geen punten komma's hoofdletters etc. gebruiken..
Ik maak soms ook typfouten maar dat komt omdat TS.nl niet goed werkt op mn mobiel.. als ik typ kan ik het niet zien vandaar. Maar idd vandaag weer iemand die een nieuw topic aanmaakt en vraagt: "Wanneer komen er cheats in ets2?"
Dat vind ik ergelijk als mensen zo lui zijn dat ze niet rondkijken. Ook bij screenshots je mag er nuet zonder screens praten maar iedereen doet het "Waar vind je die mod van die toplampjes" 5x daar gevraagt en 5x werden dezelfde 5 plaatjes gequoted. maar dat hebben ze weer verwijdert. maar dat gebeurde ook pas na een week. ;p
iedereen vergeet wel eens de punten en de komma's(ik bijna altijd)
maar dat je echt heel andere woorden gebruikt die haast niet meer nederlands zijn
en waar ik mij aan ''erger'' is dat wat ik voor al bij ets/gts bij modding zag was dat er weer iemand vroeg van:wie kan der een een paar verstralers opzetten en dat soort dingen
IK WORDT WAKKER,DOE EEN PLASJE,STAP UIT BED EN DENK....
'VEREK DAT HAD ANDERSOM GEMOETEN!'
doe nou niet zo kinderachtig kennen we moeilijk of makkelijk over doen maar zo waren we op het begin allemaal dus laat die vlinders lekker vladderen ik kraak ze toch wel af.
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen