Met druktanken op pad naar Linz, met alle knipperlichten aan :
Screenshot. in game
Re: Screenshot. in game
Laatst gewijzigd door Calzone op ma 12 nov 2012, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Speciaal Vrachtje voor UPS
-
- Lid
Ook ik rij met toetsenbord ziet er niet uit maar als je instellingen goed instelt gevoeligheid van het stuur gaat het prima.
Ridtje voor H.Essers van Engeland Dover met de boot naar Frankrijk.
Ridtje voor H.Essers van Engeland Dover met de boot naar Frankrijk.
Modje er bij gezet.
Alleen jammer dat hij niet kan worden overgespoten.
Kan iemand dat miss fixen?
Alleen jammer dat hij niet kan worden overgespoten.
Kan iemand dat miss fixen?
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
- powerboy535
- Lid
Altijd een screen plaatsen!
M'n Scaniatje!
Is de linkse toplight in de zonneklep van de middelste drie nu al kappot of lijkt dat zo (brandt veller dan de rest..)
M'n Scaniatje!
Is de linkse toplight in de zonneklep van de middelste drie nu al kappot of lijkt dat zo (brandt veller dan de rest..)
Eerste keer een auto geskint
Wie wil mij een pm sturen over hoe ik ''GlobetrotterXL'' ook in mijn eigen skin krijg
alvast bedankt!
Wie wil mij een pm sturen over hoe ik ''GlobetrotterXL'' ook in mijn eigen skin krijg
alvast bedankt!
Zo ! Ik ook maar even aan de beurt dan.
Hierbij de (trailer) skin die ik gemaakt heb naar een auto van mijn werkgever. Het was mijn eerste probeersel en ik ben zelf best tevreden met het resultaat:
Dit is het origineel :
Ik denk dat ik ook eens ga proberen een skin voor de trekker te maken, maar helaas ontbreekt het me nogal aan tijd.
Voor de duidelijkheid, ik ben verkoper van groenten en fruit voor deze firma (van Geest International in De Lier, of in het kort VGI)
Binnenkort toch eens een gooi doen. Ik hou jullie op de hoogte.
Hierbij de (trailer) skin die ik gemaakt heb naar een auto van mijn werkgever. Het was mijn eerste probeersel en ik ben zelf best tevreden met het resultaat:
Dit is het origineel :
Ik denk dat ik ook eens ga proberen een skin voor de trekker te maken, maar helaas ontbreekt het me nogal aan tijd.
Voor de duidelijkheid, ik ben verkoper van groenten en fruit voor deze firma (van Geest International in De Lier, of in het kort VGI)
Binnenkort toch eens een gooi doen. Ik hou jullie op de hoogte.