LZV In euro truck Simulator
-
- Lid
LZV In euro truck Simulator
Tijdens de afwachten van Euro Truck Simulator hadden jullie een bericht op de website geplaatst dat er misschien in ETS2 Lzv combinatie zou zijn. nu is mij vraag of er daadwerkelijk in LZV Trailer in ETS2 is of dat SCS software dit eruit heeft gelaten
Re: LZV In euro truck Simulator
zoals ze al vaak hebben gezegd zit er in ets2 geen lzv in
met de vlam in de pijn 

-
- Lid
Alweer?! deze vraag!
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
lezen!
(lezen werkw.Uitspraak: [ˈlezə(n)] Verbuigingen: las (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft gelezen (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen 1) met je ogen tekst bekijken en die in je gedachten opnemen Voorbeeld: `de krant lezen` 2)...)
Oftewel:
Deze vraag is al eens gesteld. Probeer de volgende keer te zoeken
(zoeken werkw.Uitspraak: [ˈzukə(n)] Verbuigingen: zocht (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft gezocht (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen proberen te vinden Voorbeelden: `proberen te vinden`, `Zoek je iets? Ja, ik zoek de afstandsbedien...)
Er zitten voorlopig nog GEEN lzv's in het spel. Dit was puur een concept screenshot van SCS Software in tijd van ontwikkeling van het spel.
(lezen werkw.Uitspraak: [ˈlezə(n)] Verbuigingen: las (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft gelezen (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen 1) met je ogen tekst bekijken en die in je gedachten opnemen Voorbeeld: `de krant lezen` 2)...)
Oftewel:
Deze vraag is al eens gesteld. Probeer de volgende keer te zoeken
(zoeken werkw.Uitspraak: [ˈzukə(n)] Verbuigingen: zocht (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft gezocht (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen proberen te vinden Voorbeelden: `proberen te vinden`, `Zoek je iets? Ja, ik zoek de afstandsbedien...)
Er zitten voorlopig nog GEEN lzv's in het spel. Dit was puur een concept screenshot van SCS Software in tijd van ontwikkeling van het spel.
Voetje voor voetje, zo kom je verder!