Kan geen reactie plaatsen op de blog van SCS
Kan geen reactie plaatsen op de blog van SCS
Ben ik de enige die dat heeft of hebben er meer mensen last van? Ik kan een reactie typen, maar als ik op de knop van verzenden klikt, komt mijn reactie er gewoon niet te staan, terwijl die wel zegt dat 't geplaatst is.
"Always remember you're unique, just like everyone else."
-
- Lid
Re: Kan geen reactie plaatsen op de blog van SCS
Weet niet of jij de enigste ben bij mij doet die het.Purno schreef:Ben ik de enige die dat heeft of hebben er meer mensen last van? Ik kan een reactie typen, maar als ik op de knop van verzenden klikt, komt mijn reactie er gewoon niet te staan, terwijl die wel zegt dat 't geplaatst is.
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
-
- Lid
Geen problemen mee.
Ik heb ook ge problemen, ik moest bijvoorbeeld met mijn google account inlogen (dat was voor mij een voor deel omdat ik die moest aan makken voor mijn tablet). Soms helpt het om de pagina te refreshen, of F5 te drukken.
- Noodleguitar
- Lid
Toen ik de eerste keer een reactie wilde plaatsen op een oude blogpost gebruikte ik mijn google account en kreeg ik een melding die zij dat mijn bericht geaccepteerd moest worden door een moderator voordat hij geplaatst werd, maar het bericht is nooit geplaatst.
Ik heb later een aantal reacties als anoniem geplaatst en dat werkte wel gewoon. Daarna nog eens een keer een reactie met mijn google account geprobeerd en deze werd wel gewoon meteen geplaatst.
Ik heb later een aantal reacties als anoniem geplaatst en dat werkte wel gewoon. Daarna nog eens een keer een reactie met mijn google account geprobeerd en deze werd wel gewoon meteen geplaatst.
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
wel eens last van gehad ja maar dat lag dan even aan de slechte verbinding, verder eigenlijk niet