Wat kan er eventueel beter nog ?

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
power boy535
Lid
Lid

Re: Wat kan er eventueel beter nog ?

Bericht door power boy535 »

truckboy6 schreef:nee dat bedoel ik niet, maar ik bedoel, je moet wel beetje uit je hoofd weten welke richting je op moet, niet dat je naar deventer moet, vanaf brabant, en dat je richting utrecht rijd, begrijp je..
Vanaf Brabant naar Deventer is denk ik meer via Nijmegen - Arnhem maar goed..
DAF Nederlandse Trots!
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

ik zeg toch ook DAT JE NIET RICHTING UTRECHT GAAT, dan bedoel ik ook dat via Nijmegen - Arnhem gaat
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

jalihaag schreef: Met die redenatie kun je net zo goed de hele tom tom uit het spel halen, want ook voor het ophalen en afleveren van vrachten kun je op de kaart kijken.
Ach was even vergeten dat het 2012 is.Is ook een hele kunst kaart lezen.[/quote]

t Begint allemaal in een schoolboek. Daar leerde je vroeger de topografie van Nederland. Daarom hoef ik mijn TomTom pas aan te zetten als ik ergens in een binnenstad ben. Je weet waar de steden ongeveer liggen dus je weet donders goed dat als je vanuit Eindhoven naar Amsterdam wil dat je niet de borden richting Tilburg moet volgen.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

Bart schreef:
jalihaag schreef: Met die redenatie kun je net zo goed de hele tom tom uit het spel halen, want ook voor het ophalen en afleveren van vrachten kun je op de kaart kijken.
Ach was even vergeten dat het 2012 is.Is ook een hele kunst kaart lezen.
t Begint allemaal in een schoolboek. Daar leerde je vroeger de topografie van Nederland. Daarom hoef ik mijn TomTom pas aan te zetten als ik ergens in een binnenstad ben. Je weet waar de steden ongeveer liggen dus je weet donders goed dat als je vanuit Eindhoven naar Amsterdam wil dat je niet de borden richting Tilburg moet volgen.[/quote]
Ja, alleen steden zou ik wel tomtom of stratenboek gebruiken, steden veranderen om de havenklap, dus zijn wegen bijna nooit het zelfde
Afbeelding
HenkS1953
Lid
Lid

Bericht door HenkS1953 »

Purno schreef:
HenkS1953 schreef:
Purno schreef:Het zou wel handig zijn als je gewoon een locatie op de grote wereldkaart kan aanklikken om je GPS daarnaar toe te zetten. Heb regelmatig dat ik gewoon even ergens naar toe wil rijden, maar dat moet dan zonder GPS :P
Dat kan toch door een vracht te kiezen in de stad waar je heen wilt en dit in te stellen als bestemming.
Juist ja, maar dus *alleen* met een vracht. Niet als ik gewoon naar een andere stad wil rijden of überhaupt naar een willekeurig kruispunt om wat nieuwe wegen te verkennen, of om naar een truck dealer of iets te gaan.
Nee, je begrijpt me verkeerd. Als je een vracht aanklikt die als vertrekpunt de stad heeft waar je naartoe wilt, stel je die in op je Route Navigator en rijd ernaar toe. Ben je in de betreffende stad aangekomen kun je je eigen plan trekken, je hoeft de vracht niet te nemen.
Afbeelding
Kies als beroep iets wat je graag doet, dan hoef je nooit te werken.
HenkS1953
Lid
Lid

Bericht door HenkS1953 »

jalihaag schreef:
Calzone schreef:
jalihaag schreef:Ach was even vergeten dat het 2012 is.Is ook een hele kunst kaart lezen.
Dus als jij in je eentje in de auto zit en je wilt ergens heen zit jij ook kaart te lezen onder het rijden? Dan wil ik jou niet tegen komen op de weg.
Nee dat doe ik voor dat ik ga rijden.Hoe deden wij het jaren geleden dan?
Voor vertrek op de kaart kijken en een klein lijstje maken met steden waar je ongeveer langs kwam en snelwegnummers, op een kortere rit binnendoor schreef je de dorpen op die je tegen ging komen, ouderwets maar effectief. Overigens wordt bv. het Shell stratenboek al een tijdje niet meer uitgegeven en iedere chauffeur had prive wel een aantal stedenboeken van Falk (buitenland) in zijn auto liggen, vol met kruisjes waar de klanten zaten. Ook lette je veel meer op bijzondere dingen tijdens de route en in de steden, ervaring heette dat toen. :D
Afbeelding
Kies als beroep iets wat je graag doet, dan hoef je nooit te werken.
jalihaag
Lid
Lid

Bericht door jalihaag »

Juist Henk, :thumbup: Zo was en ging het.
Tegenwoordig staan de kranten vol,Vrachtwagen vast gereden onder viaduct of vast gereden in woonwijk.
Ja maar de TomTom zij dat ik recht door moest.
Gr Jan
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Klopt. Navigatie is handig maar een kaart helpt je soms wel verder!

Een heel mooi voorbeeld van een Trucksim waar je bijv. ook op moest letten. Pedal to the metal. Daar was in new york een bedrijf waar je een autotransporter aan kon koppelen en daar zat ook navigatie bij. maar als je die navi vokgde kwam je bij een veels te laag viaduct. jammer dat dit soort dingen niet in ets2 zitten. bijv. bredere ladingen en smallere "baustelle's"

mvg,
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

ja, helemaal mee eens
Afbeelding
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door LRT »

een variatie bij de klanten. alle bedrijven van dezelfde naam zijn overal hetzelfde in gelijk welke stad.
ik mis antwerpen (haven) en zeebrugge

meer bestemmingen en variatie ivm de industrie terreinen.
tuning mogelijkheden mogen drastisch omhoog. bedrijfsreclame, logo's namen geven aan de wagens, interieur etc
zoals al vaker gezegd de ai mag dringend leren rijden :-)
afwezigheid van luchtvrachten...
eigen trailers
ik raak nog steeds niet verder dan parijs in zuidwaartse richting
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”