Wat kan er eventueel beter nog ?
Re: Wat kan er eventueel beter nog ?
ja dat kan tegenwoordig helemaal bijna niemand meer... is wel triest dat je bij lessen voor rijbewijs zelfs met tomtom moet rijden, en als ie naar de klote is, weet niemand meer waar ie is, behalfe degene die kaart kenne lezen natuurlijk
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Dus als jij in je eentje in de auto zit en je wilt ergens heen zit jij ook kaart te lezen onder het rijden? Dan wil ik jou niet tegen komen op de weg.jalihaag schreef:Ach was even vergeten dat het 2012 is.Is ook een hele kunst kaart lezen.
doet me pa ook, en die rijdt gewoon goe recht

Ja, dat kan iedereen wel, dat is geen kunst. Maar als z'n voorligger in een keer op de remmen trapt, is de kans groot dat je pa er achterop zit.
- Barry Butsers
- Lid
Das nie triest, iemand die nog nooit met een tomtom heeft gereden kan daar door afgelijd wordentruckboy6 schreef:ja dat kan tegenwoordig helemaal bijna niemand meer... is wel triest dat je bij lessen voor rijbewijs zelfs met tomtom moet rijden, en als ie naar de klote is, weet niemand meer waar ie is, behalfe degene die kaart kenne lezen natuurlijk
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
- Barry Butsers
- Lid
Valt zat mee, zijn toch ook zat mensen die kunnen smsen in de auto. niet altijd even goed, maar ze kunnen het welCalzone schreef:Ja, dat kan iedereen wel, dat is geen kunst. Maar als z'n voorligger in een keer op de remmen trapt, is de kans groot dat je pa er achterop zit.

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
ja helemaal mee eensBarry Butsers schreef:Valt zat mee, zijn toch ook zat mensen die kunnen smsen in de auto. niet altijd even goed, maar ze kunnen het welCalzone schreef:Ja, dat kan iedereen wel, dat is geen kunst. Maar als z'n voorligger in een keer op de remmen trapt, is de kans groot dat je pa er achterop zit.

-
- Lid
Nee dat doe ik voor dat ik ga rijden.Hoe deden wij het jaren geleden dan?Calzone schreef:Dus als jij in je eentje in de auto zit en je wilt ergens heen zit jij ook kaart te lezen onder het rijden? Dan wil ik jou niet tegen komen op de weg.jalihaag schreef:Ach was even vergeten dat het 2012 is.Is ook een hele kunst kaart lezen.
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
Die tijden heb ik nooit meegemaakt, ik heb ook les gehad met de TomTom erbij
En als jij de weg van Nederland naar Italië helemaal uit je hoofd weet na een keer op de kaart te hebben gekeken vind ik dat bijzonder knap 
Ik ben ook voor custom routes op de navigatie, is een stuk realistischer en nog makkelijker ook

Ik ben ook voor custom routes op de navigatie, is een stuk realistischer en nog makkelijker ook

nee dat bedoel ik niet, maar ik bedoel, je moet wel beetje uit je hoofd weten welke richting je op moet, niet dat je naar deventer moet, vanaf brabant, en dat je richting utrecht rijd, begrijp je..