Mee eensTwinone020 schreef:misschien om te verbeteren:
- meerdere standen ruitenwissers
- verschillende types regen/sneeuw, hard regenen en zacht. sneeuw kan blijven liggen
- harder geluid van de turbo.
- gps zelf aanpassen.
- cruise control niet direct uit bij terug schakelen als je handmatig terug gaat schakelen.
met de hand snelheid aanpassen als je op cruise control rijdt
- winterbanden.
- trucks die je inhalen op de snelweg
Wat kan er eventueel beter nog ?
- power boy535
- Lid
Re: Wat kan er eventueel beter nog ?
DAF Nederlandse Trots!
- staande pijpen, en niet alleen hangende pijpen
-keuze tussen andere achter bumpers
-keuze tussen andere achter bumpers
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Het zou wel handig zijn als je gewoon een locatie op de grote wereldkaart kan aanklikken om je GPS daarnaar toe te zetten. Heb regelmatig dat ik gewoon even ergens naar toe wil rijden, maar dat moet dan zonder GPS 

"Always remember you're unique, just like everyone else."
daar ben ik het helemaal mee eensPurno schreef:Het zou wel handig zijn als je gewoon een locatie op de grote wereldkaart kan aanklikken om je GPS daarnaar toe te zetten. Heb regelmatig dat ik gewoon even ergens naar toe wil rijden, maar dat moet dan zonder GPS
lijkt me wel gaaf in het echt wordt er ook geen bestemming gelijk ingesteld
Dat kan toch door een vracht te kiezen in de stad waar je heen wilt en dit in te stellen als bestemming.Purno schreef:Het zou wel handig zijn als je gewoon een locatie op de grote wereldkaart kan aanklikken om je GPS daarnaar toe te zetten. Heb regelmatig dat ik gewoon even ergens naar toe wil rijden, maar dat moet dan zonder GPS

Juist ja, maar dus *alleen* met een vracht. Niet als ik gewoon naar een andere stad wil rijden of überhaupt naar een willekeurig kruispunt om wat nieuwe wegen te verkennen, of om naar een truck dealer of iets te gaan.HenkS1953 schreef:Dat kan toch door een vracht te kiezen in de stad waar je heen wilt en dit in te stellen als bestemming.Purno schreef:Het zou wel handig zijn als je gewoon een locatie op de grote wereldkaart kan aanklikken om je GPS daarnaar toe te zetten. Heb regelmatig dat ik gewoon even ergens naar toe wil rijden, maar dat moet dan zonder GPS
-
- Lid
Dat kan je toch op de kaart zien.Heb je toch geen tom tom voor nodig.Purno schreef:Juist ja, maar dus *alleen* met een vracht. Niet als ik gewoon naar een andere stad wil rijden of überhaupt naar een willekeurig kruispunt om wat nieuwe wegen te verkennen, of om naar een truck dealer of iets te gaan.HenkS1953 schreef:Dat kan toch door een vracht te kiezen in de stad waar je heen wilt en dit in te stellen als bestemming.Purno schreef:Het zou wel handig zijn als je gewoon een locatie op de grote wereldkaart kan aanklikken om je GPS daarnaar toe te zetten. Heb regelmatig dat ik gewoon even ergens naar toe wil rijden, maar dat moet dan zonder GPS
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
-
- Lid
Ze mogen de linker spiegel wel wat kleiner maken.Vind dat je een erg grote doodehoek heb als je in een scania rijdt.
En als je van een provinciale weg de afslag neemt naar de rijksweg naar rechts is dat knap aan de krappe kant.Heb hier gelezen dat ze graag een lzv,
in het spel willen hebben.Ik weet zeker dat die afslagen niet te doen zijn met zo'n ding.
En als je van een provinciale weg de afslag neemt naar de rijksweg naar rechts is dat knap aan de krappe kant.Heb hier gelezen dat ze graag een lzv,
in het spel willen hebben.Ik weet zeker dat die afslagen niet te doen zijn met zo'n ding.
Met die redenatie kun je net zo goed de hele tom tom uit het spel halen, want ook voor het ophalen en afleveren van vrachten kun je op de kaart kijken.jalihaag schreef:Dat kan je toch op de kaart zien.Heb je toch geen tom tom voor nodig.Purno schreef:Juist ja, maar dus *alleen* met een vracht. Niet als ik gewoon naar een andere stad wil rijden of überhaupt naar een willekeurig kruispunt om wat nieuwe wegen te verkennen, of om naar een truck dealer of iets te gaan.
-
- Lid
Ach was even vergeten dat het 2012 is.Is ook een hele kunst kaart lezen.Purno schreef:Met die redenatie kun je net zo goed de hele tom tom uit het spel halen, want ook voor het ophalen en afleveren van vrachten kun je op de kaart kijken.jalihaag schreef:Dat kan je toch op de kaart zien.Heb je toch geen tom tom voor nodig.Purno schreef:Juist ja, maar dus *alleen* met een vracht. Niet als ik gewoon naar een andere stad wil rijden of überhaupt naar een willekeurig kruispunt om wat nieuwe wegen te verkennen, of om naar een truck dealer of iets te gaan.