Sinds kort heb ik het probleem dat ets2 niet meer wil opstarten dit komt door het installeren van de patch (1.3)
Na het installeren van de patch krijg ik dit: "de software is actueel en de nieuwste versie is geïnstalleerd."
Wanneer ik dan de game wil opstarten krijg ik: " the game filesystem failed to initialize, aborting now."
Weet iemand aan wat dit zou kunnen liggen?
[ OPEN ] Ets wil niet meer opstarten!
-
- Lid
Re: Ets wil niet meer opstarten!
het kan zijn dat je er mods in hebt? die alleen voor 1.1.1 waren? dat die daarom uitvalt
gr
gr
of je hebt er teveel mods in gezet of een mod die erin staat doet het nietsvenomlo schreef:het kan zijn dat je er mods in hebt? die alleen voor 1.1.1 waren? dat die daarom uitvalt
gr
scania vabis
-
- Lid
Nee dit is onmogelijk aangezien er geen enkele mod in staat en er hebben er ook nog nooit ingestaan.
Maak een back up van je savegame, de installeer de game -> Installeer het opnieuw -> Kijk of het weer werkt -> Zet je save game weer terug.
Download ook de patch even opnieuw, mogelijk is er iets corrupt geraakt.
Anders:
Drivers al up-to-date?
Download ook de patch even opnieuw, mogelijk is er iets corrupt geraakt.
Anders:
Drivers al up-to-date?
-
- Lid
Hoe maak ik een back-up van mijn savegame ben namelijk niet echt goed met computers.
Je savegames worden opgeslagen in: \Documents\Euro Truck Simulator 2\profile\[GETALLEN/CIJFERREEKS]\save