hallo kan iemand mij meschien helpen?
het spel liep vast dus moest de pc resetten maar toen ik de game weer op starte was me opgeslagen spel weg
op me pc zelf staat alles nog ook me save kan iemand me aub helpen?
mvg biochazard
opgeslagen game weg in het spel
- biochazard
- Lid
opgeslagen game weg in het spel
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
Re: opgeslagen game weg in het spel
Kun je ook niet op Drive drukken, meestal hervat het spel op de laatste (gevonden) savegame.
- biochazard
- Lid
als ik het spel op start dan staat heel me game en niet meer ik moet een nieuwe aan maken om veder te kunnen dat is het vreemde er aanCix schreef:Kun je ook niet op Drive drukken, meestal hervat het spel op de laatste (gevonden) savegame.
zou het meschien werken als ik een nieuwe game aan maak en dan leeg halen en dan de oude mappen er in plaatsen ?
..........V..........
..........V..........
Mag ik anders ff jou savegame testen meschien werkt hij wel bij mij en niet bij jou
- thedutchguy1992
- Lid
Dat kun je proberen, maar maak wel eerst even een backup van je orginele save game en noem je nieuwe game precies hetzelfde als de oude! dan heb je denk ik kans dat het lukt.biochazard schreef:als ik het spel op start dan staat heel me game en niet meer ik moet een nieuwe aan maken om veder te kunnen dat is het vreemde er aanCix schreef:Kun je ook niet op Drive drukken, meestal hervat het spel op de laatste (gevonden) savegame.
zou het meschien werken als ik een nieuwe game aan maak en dan leeg halen en dan de oude mappen er in plaatsen ?
- biochazard
- Lid
ik zal het zo gelijk proberenthedutchguy1992 schreef:Dat kun je proberen, maar maak wel eerst even een backup van je orginele save game en noem je nieuwe game precies hetzelfde als de oude! dan heb je denk ik kans dat het lukt.biochazard schreef:als ik het spel op start dan staat heel me game en niet meer ik moet een nieuwe aan maken om veder te kunnen dat is het vreemde er aanCix schreef:Kun je ook niet op Drive drukken, meestal hervat het spel op de laatste (gevonden) savegame.
..........V..........
..........V..........
- biochazard
- Lid
werkt helaas niet ben er echt kapot van was heel ver en een groeiend bedrijf maar mijn profiel sii is leeg heb geprobeerd nieuw profiel te maken en te vervangen door me oude ik weet echt niet wat ik nu nog kan dan behalve helemaal opnieuw beginnen en daar baal ik van
..........V..........
..........V..........
Met de cheat engine jezelf terughacken naar waar je gebeleven was (ongeveer) en dan een groot bedrag aan geld cheaten, al je bedrijven en trucks weer kopen en al je chauffeurs weer inhuren en zo weer verder gaan? Weet niet of je je skillpunten op die methode ook weer terug krijgt, maar dit lijkt mij de minst tijd rovende methode. Of je moet een savegame van iemand met (ongeveer) hetzelfde level als jou overnemen.
Je kunt met cheatengine ook jezelf xp geven, en natuurlijk geld.Calzone schreef:Met de cheat engine jezelf terughacken naar waar je gebeleven was (ongeveer) en dan een groot bedrag aan geld cheaten, al je bedrijven en trucks weer kopen en al je chauffeurs weer inhuren en zo weer verder gaan? Weet niet of je je skillpunten op die methode ook weer terug krijgt, maar dit lijkt mij de minst tijd rovende methode. Of je moet een savegame van iemand met (ongeveer) hetzelfde level als jou overnemen.
Mijn laptopspecs:
------------------------
Lenovo Ideapad Y510P
Intel Core i7 4700MQ 2,4 GHZ met turbo 3,4 GHZ
nVidia Geforce GT755M met 2GB videogeheugen
1TB HDD & 24 GB SSD
8 GB RAM 1600MHZ
Windows 8.1 64-bit
------------------------
Lenovo Ideapad Y510P
Intel Core i7 4700MQ 2,4 GHZ met turbo 3,4 GHZ
nVidia Geforce GT755M met 2GB videogeheugen
1TB HDD & 24 GB SSD
8 GB RAM 1600MHZ
Windows 8.1 64-bit
- biochazard
- Lid
het vreemde is dat op me pc staat me save game nog wel maar in het spel zelf niet maar als ik een nieuwe aan maak met de zelfde naam zegt ie dat die naam al bestaat maar ik ga het dan wel proberen met cheats helaas maar zit niks anders opCalzone schreef:Met de cheat engine jezelf terughacken naar waar je gebeleven was (ongeveer) en dan een groot bedrag aan geld cheaten, al je bedrijven en trucks weer kopen en al je chauffeurs weer inhuren en zo weer verder gaan? Weet niet of je je skillpunten op die methode ook weer terug krijgt, maar dit lijkt mij de minst tijd rovende methode. Of je moet een savegame van iemand met (ongeveer) hetzelfde level als jou overnemen.
..........V..........
..........V..........