Daar heb je opzich ook weer gelijk in V8etsfan.
Het moet niet zo zijn dat ze het allemaal om een soort lintje gaan doen.
Nu ik meerdere post's lees denk ik dat het toch anders uit zal pakken dat de bedoeling is.
We zien wel wat andere forum-leden er van vinden / team van ts.nl
Vrienden van TruckSimulators.nl
Re: Vrienden van TruckSimulators.nl
precies iedereen gaat nu extreem aardig doen om erbij te horen en dan word het zo een zooitje 

Juist. 
En als er dan leden in die groep staan denken ze uiteraard dat ze meer zijn dan leden die niet in groep staan of dat ze meer rechten hebben dan leden die niet in die groep staan.
Nee, voor mij hoeft heel dat gedoe niet, komt meer ellende van dan dat er iets goeds uit voort vloeit.

En als er dan leden in die groep staan denken ze uiteraard dat ze meer zijn dan leden die niet in groep staan of dat ze meer rechten hebben dan leden die niet in die groep staan.
Nee, voor mij hoeft heel dat gedoe niet, komt meer ellende van dan dat er iets goeds uit voort vloeit.

~Blijven Rollen Zonder Dollen~
- mvhagen1979
- Lid
ben het met phantom eens. word een zooitje dan. mensen menen dan dat ze meer zijn als een ander
V8power!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat mij betreft kan dit onderwerp afgesloten worden. 
De 'vóórs' en 'tegens' verschillen in aantal maar de reden van de 'tegens' vind ik toch zwaarder wegen dan het aantal 'vóórs' die ik kan tellen.
Wie mijn eerder genoemde redenen leest zal het dan ook wel met me eens zijn.

De 'vóórs' en 'tegens' verschillen in aantal maar de reden van de 'tegens' vind ik toch zwaarder wegen dan het aantal 'vóórs' die ik kan tellen.

Wie mijn eerder genoemde redenen leest zal het dan ook wel met me eens zijn.

~Blijven Rollen Zonder Dollen~
niet doen.
je ziet nou al lui van ik ben vriend van ts.nl bla bla bla
de mensen die helpen weten zelf ook wel dat ze goed bezig zijn, nu krijg je alleen ma uitslofers..
je ziet nou al lui van ik ben vriend van ts.nl bla bla bla
de mensen die helpen weten zelf ook wel dat ze goed bezig zijn, nu krijg je alleen ma uitslofers..
doen als je het leukt vindt
ik kom er tog niet in
V8Powerrrr Negatieffff
ik kom er tog niet in
V8Powerrrr Negatieffff

- frisianbear
- Lid
Totaal geen nut want nu worden alleen de vrienden van de vrienden geholpen dus als je daar niet bij zit heb je er als nog niks aan.
Maar ja daar zal iedereen wel een ander antwoord/mening op hebben.
Maar ja daar zal iedereen wel een ander antwoord/mening op hebben.