Ik reed bij het tankstation achter op de foto een hele groep auto's voorbij, tot een vrachtwagen wou invoegen en te ver op de weg stond. Hierdoor reed de witte renault premium er tegenaan. Verder niets aan de hand, dus ik wil afslaan richting Calais, en ineens Poef dezelfde renault premium wordt in mijn vrachtwagen gezet, het gevolg:
Ik heb geen idee wat voor bug het is, en of er iets mee gedaan kan worden..
Ook weet ik niet welke screens er nodig zijn? die post ik dus later nog, mocht dit niet genoeg zijn.
[ GEEN OPLOSSING ] Goochelen?
- power boy535
- Lid
[ GEEN OPLOSSING ] Goochelen?
DAF Nederlandse Trots!
Re: Goochelen?
Kwam die Renault achteruit omdat hij op dat punt een aanrijding had gehad?
- power boy535
- Lid
Nee, de renault reed bij het tankstation tegen de MAN (achter de trailer) omdat die te ver op de weg stond (om weg te rijden) vervolgens ben ik daar gewoon langs gereden en ineens stond de renault letterlijk in mij, en vloog ik dus naar rechts (tegen de vangrail)
DAF Nederlandse Trots!
Sorry, deze fouten gebeuren héél af en toe, en SCS kan ze nooit nabootsen, hierdoor kunnen ze ook niet vastleggen wat er mis is.
Misschien wel een bug, maar geen oplossing.
Misschien wel een bug, maar geen oplossing.
- power boy535
- Lid
Re: [ GEEN OPLOSSING ] Goochelen?
Oké gewoon hopen dat het niet meer gebeurd dan
DAF Nederlandse Trots!
Het over kwam me net ook in newcastle engeland. Ik treed naar de verkeers lichten, en poef dook er een rode auto op. Heel vreemd.
- Barry Butsers
- Lid
Heb ik ook een keer gehad voor de afslag van de snelweg, 35% schadekangoeroe schreef:Het over kwam me net ook in newcastle engeland. Ik treed naar de verkeers lichten, en poef dook er een rode auto op. Heel vreemd.
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!