gordijnen set scania
gordijnen set scania
hallo is er iemand die een gordijnen set kan maken voor scania? Ik ben daar al heel de tijd naar op zoek maar vind het nog nergen het maakt niet uit welk kleur de gene die dat kan maken voor mij is alvast bedankt grts kenny
Re: gordijnen set scania
Voor in de,klim zeker?

wat bedoel je voor de klim?hoekstra schreef:Voor in de,klim zeker?![]()
ik denk om achter je gordijntjes te verschuilen...:$ maar da kan je beter zeggen over de dafs in het spel...kenny20 schreef:wat bedoel je voor de klim?hoekstra schreef:Voor in de,klim zeker?![]()
V8 powerrr
ik denk om achter je gordijntjes te verschuilen...:$ maar da kan je beter zeggen over de dafs in het spel...[/quote]
ja das waar maar ik wil gewoon een gordijnen set ik vind dat dat je truck nog mooier maakt
ja das waar maar ik wil gewoon een gordijnen set ik vind dat dat je truck nog mooier maakt

das zowiezo da wil ik ook hahahaja das waar maar ik wil gewoon een gordijnen set ik vind dat dat je truck nog mooier maakt

V8 powerrr
pjotr schreef:das zowiezo da wil ik ook hahahaja das waar maar ik wil gewoon een gordijnen set ik vind dat dat je truck nog mooier maakt![]()
ik zou het echt supper vinden moest er da iemand voor elkaar zou krijgen hoor

dat zal in de loop der tijd wel gebeuren gewoon wachten of miss zelf probere kan altijd lukke;P