vaardigheden upgraden
- stefboy897
- Lid
Re: vaardigheden upgraden
nog niets. Maar ben van plan om zware vrachten te gaan doen. Want ik zie mezelf nog niet echt milieuvriendelijk rijden XD
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
daar had ik dus ook last van heb eco ook als laatste gedaan da wel , en jha tis gewn leuk want je krijgt er dan wel veel geld voorstefboy897 schreef:nog niets. Maar ben van plan om zware vrachten te gaan doen. Want ik zie mezelf nog niet echt milieuvriendelijk rijden XD

V8 powerrr
-
- Lid
Nice! Zou ik ook zijn.... als ik de tijd had, maarja: 40 uur werken per week en een vriendin... blijft niet veel tijd meer over!pjotr schreef:boven aan begonnenLittle_Ghost schreef:Dan heb je goed door geredenpjotr schreef:ik heb alles helemaal vol
Weet je nog wat je als eerste hebt "gespaard"?zo naar beneden gewerkt , maar ben inmiddels ook al op level 61... dusja

Nice! Zou ik ook zijn.... als ik de tijd had, maarja: 40 uur werken per week en een vriendin... blijft niet veel tijd meer over!
[/quote]
zeker zeker , ja ik ben ontslagen k zit nu al 2 weken thuis te gamen... ik werkte gemiddeld 65uur in de week... nu nix... en ja heb ook een vriendin alleen zie ik die alleenmaar int weekend dus lekker rustig war
ik zou zegge lekker blijve trucken war 

zeker zeker , ja ik ben ontslagen k zit nu al 2 weken thuis te gamen... ik werkte gemiddeld 65uur in de week... nu nix... en ja heb ook een vriendin alleen zie ik die alleenmaar int weekend dus lekker rustig war

V8 powerrr
Ik heb bovenaan begonnen en zo naar beneden.
Heb er nu inmiddels al overal 2 en bij ADR al 3.
Heb er nu inmiddels al overal 2 en bij ADR al 3.

Ik heb zelf pas aantal in Lange Afstanden. Daar komt mij geld en EXP vandaan xD
Eco rijden vind ik onzin. Als je rit doet waar je 20k tot 40k krijgt kun je ook wel 2 tot 3 missen voor brandstof.
Heb niet erg veel tijd voor gamen hehe 32 uur werken en dan nog 2 avonden 3 uurtjes naar school.
Mjah ooit haal ik ook wel level 60+ xD
Eco rijden vind ik onzin. Als je rit doet waar je 20k tot 40k krijgt kun je ook wel 2 tot 3 missen voor brandstof.
Heb niet erg veel tijd voor gamen hehe 32 uur werken en dan nog 2 avonden 3 uurtjes naar school.
Mjah ooit haal ik ook wel level 60+ xD
-
- Lid
I'm with you buddy! we komme der vanzelf!FJBungy schreef:... Mjah ooit haal ik ook wel level 60+ xD

da is zowiezo, maarja ik zit op 61 en dr is eigk nie veel meer aan , in het begin krijg je alles nog om open te spelen enzo maar ik heb alles al dusja tis beetje standaart aan het worden,...Little_Ghost schreef:I'm with you buddy! we komme der vanzelf!FJBungy schreef:... Mjah ooit haal ik ook wel level 60+ xD
geniet ervan zou ik zeggen

V8 powerrr
-
- Lid
Dat is ook weer waar.pjotr schreef:da is zowiezo, maarja ik zit op 61 en dr is eigk nie veel meer aan , in het begin krijg je alles nog om open te spelen enzo maar ik heb alles al dusja tis beetje standaart aan het worden,...Little_Ghost schreef:I'm with you buddy! we komme der vanzelf!FJBungy schreef:... Mjah ooit haal ik ook wel level 60+ xD
geniet ervan zou ik zeggen
Had dat probleem bij GTS na het edditen van de gamefiles en dus bergen geld enzo had.
Little_Ghost schreef:I'm with you buddy! we komme der vanzelf!FJBungy schreef:... Mjah ooit haal ik ook wel level 60+ xD
Hehe vast wel

En ik heb zelf nog een kind van 4 maand

Maar ik geniet er wel van spel als ik het doe. Meestal lange ritten van 700km en meer en das wel leuk.