Er is geen slijtage is het spel. Update je game naar versie 1.1.3 of wacht even tot de grote patch.
Verder, gebruik AUB leestekens, dat maakt het lezen wat makkelijker.
schade
Re: schade
Ik heb versie 1.1.3 en toch heb ik per rit gemiddeld een kleine €2000,- schade aan mijn banden...
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Rijdt je tegen stoepranden aan...
- stefboy897
- Lid
Het is gewoon slijtage van je banden en geen bug ofzo
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- Barry Butsers
- Lid
Ik heb per 3 ritten miss 1% soms 2% schade aan mijn banden, dan doe jij toch iets niet helemaal zoals het hoortBart schreef:Ik heb versie 1.1.3 en toch heb ik per rit gemiddeld een kleine €2000,- schade aan mijn banden...

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
- Noodleguitar
- Lid
Volgens mij is dat er wel, aangezien ik ook langzamerhand enkele procenten krijg zonder ergens tegen aan te rijden. Ik gebruik versie 1.1.3.Cix schreef:Er is geen slijtage is het spel. Update je game naar versie 1.1.3 of wacht even tot de grote patch.
De kosten zijn misschien niet compleet realistisch, maar 40k euro voor een paintjob bijvoorbeeld lijkt me ook overdreven. Als alle prijzen zo realistisch mogelijk waren, dan zou het spel een stuk minder gebalanceerd zijn.
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
Stuurwiel is handig, wel leuk. Maarja het is wel vreemd. Schakel je zelf of niet?
Waarom geen gepimpte trucks die ook rondrijden in ETS 2?
Waarom geen werk in steden die wel op borden staan?
Vragen onder antwoord, in ETS 2.
Waarom geen werk in steden die wel op borden staan?
Vragen onder antwoord, in ETS 2.
-
- Lid
raar ik heb geen slijtage met een enkel asser scania maar wel met een dubbel aangedreven.. niet echt realistisch 779 euro schade... 

opzicht is dat niet heel gek hoor, dat banden op een dubbel asser meer slijten dan een enkel asser
Bij een enkel asser zal door de werking van het differentieel de banden de juiste snelheid gaan draaien in een bocht waardoor deze niet snel slijten, bij een dubbel asser werkt dit niet en zullen de banden meer gesleept worden in een bocht, waardoor meer slijtage optreed 

Dat ze maar gauw liftassen programmeren voor 1.1.4 haha
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...